Metsä Group mukana Metsämessuilla

Oman metsätaloutensa tuottoa tai metsänsä tilaa miettivän kannattaa suunnata Metsä Groupin osastolle Metsä 2012 -messuilla Helsingin Messukeskuksessa 9.–11. marraskuuta.

”Metsänomistaja voi osastollamme kysyä ammattilaisen neuvoa metsänhoidosta tai vaikkapa pyytää tarjousta puukaupasta”, metsäasiantuntija Marja-Liisa Riipinen pääkaupunkiseudun palvelutoimistosta kertoo.

”Osastollamme voi myös liittyä emoyhtiömme, Metsäliitto Osuuskunnan, jäseneksi, tilata ilmaisen tilakäynnin ja saada vinkkejä metsärahan sijoittamiseen”, Riipinen esittelee. Kävijät voivat lisäksi osallistua kilpailuun, jossa voi voittaa metsurin päiväksi töihin.

Lapsille on osastolla jaossa hauskoja hirvensarvipäähineitä sekä heijastimia. Perjantain koululaispäivänä oppilailla on mahdollisuus kysellä alasta osaston metsäasiantuntijoilta.

Metsäverkko on Metsä Groupin sähköinen palvelu omistajametsänomistajille. Tänä syksynä palvelua on uudistettu voimakkaasti, ja siinä on monia uusia toiminnallisuuksia. ”Oman metsäomaisuuden hallinta internetissä on nyt entistä helpompaa. Voit tutustua osastollamme Metsäverkkoon asiantuntijamme opastuksella.”

Tervetuloa osastollemme 6e121, joka sijaitsee keskellä Metsä 2012 -messualuetta.