Metsä Groupin vuosikertomus vuodelta 2012 julkaistu

Metsä Group pörssitiedote 27.3.2013 klo 13.00

Metsä Groupin vuosikertomus vuodelta 2012 on julkaistu konsernin internetsivuilla osoitteessa http://www.metsagroup.fi/ suomen-, ruotsin- ja englanninkielisenä PDF-muodossa. Konsernin vuosikertomus sisältää tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvityksen. Painettu vuosikertomus on saatavilla 11.4.2013 lähtien suomeksi, englanniksi ja ruotsiksi, ja sen voi tilata internetsivuilla olevalla tilauslomakkeella tai sähköpostitse osoitteesta communications@metsagroup.com.

Metsä Group on julkaissut verkkosivuillaan myös kestävän kehityksen raportin. Metsä Group Sustainability Report 2012 on saatavilla englanninkielisenä osoitteesta www.metsagroup.fi/vastuullisuus.

METSÄ GROUP

Reeta Kaukiainen, viestintäjohtaja, Metsä Group, puh. 050 522 0924

Metsä Group on vastuullinen metsäteollisuuskonserni, jonka tuotteiden pääraaka-aine on uusiutuva ja kestävästi kasvatettu pohjoismainen puu. Metsä Group keskittyy pehmo- ja ruoanlaittopapereihin, pakkauskartonkeihin, selluun, puutuotteisiin sekä puunhankintaan ja metsäpalveluihin. Sen korkealaatuisissa tuotteissa yhdistyvät uusiutuva raaka-aine, asiakaslähtöisyys, kestävä kehitys sekä innovatiivisuus. Metsä Groupin liikevaihto vuonna 2012 oli 5,0 miljardia euroa, ja se työllistää noin 11 500 henkilöä. Konsernilla on toimintaa noin 30 maassa. Metsä Groupin emoyhtiö on Metsäliitto Osuuskunta, jonka omistavat noin 125 000 suomalaista metsänomistajaa.