Palvelut metsäomaisuuden hoitamiseen kiinnostivat sijoitusmessuilla

12.4.2011

Metsäomaisuuden hoitaminen ja erilaiset metsänhoitopalvelut nousivat pääkeskusteluaiheiksi Metsäliiton osastolla Tampereen sijoitusmessuilla 29.3.

”Metsän hoitaminen onkin ajankohtaista näin keväällä. Esimerkiksi taimitilauksista sekä kesällä ja syksyllä tehtävistä raivaustöistä ja taimikonhoidosta kannattaa sopia jo nyt Metsäliiton paikallisen yhteyshenkilön kanssa”, muistuttaa messuosastolla työskennellyt Olli Rantanen. Rantanen palvelee päivätyökseen Metsäliiton omistajajäseniä Turun seudulla.

Metsänomistaja arvostaa hyvää laatua

Messuilla puhunut asiakaspalvelupäällikkö Matti Närhi Metsäliitosta käsitteli luennossaan muun muassa metsätalouden tuottoon vaikuttavia tekijöitä sekä suomalaisen metsänomistamisen ajankohtaistrendejä.

”Metsäpalveluiden kysyntä kasvaa koko ajan. Nykymetsänomistajat haluavat hoitaa metsiään, ja ovat valmiita maksamaan hyvästä ja laadukkaasta palvelusta. Maisemaan ja ympäristöasioihin halutaan satsata.”

Metsuri Pirkkalaan

Sadat metsänomistajat osallistuivat päivän aikana Metsäliiton osastolla ”Voita metsuri käyttöösi” -arvontaan. Tällä kertaa onnetar suosi Mika Mannista Pirkkalasta, jonka metsätilalle saapuu Metsäliiton metsuri päiväksi ahkeroimaan.

Lämmin kiitos kaikille Metsäliiton messuosastolla vierailleille!