Rahanarvoisia vinkkejä Metsäliiton osastolta Metsämessuilla

Metsäliiton osastolla 6B79 tapahtuu koko Metsämessujen ajan! Luvassa on muun muassa asiantuntijoiden vetämiä puheenvuoroja ja tietokilpailuja. Kaikki tilakäynnistä sopivat saavat yllätyslahjan ja osallistuvat Voita metsuri päiväksi! -arvontaan.

Metsäliiton messuosastolle 6B79 kannattaa tulla kuuntelemaan tasatunnein tietoiskuja, joissa metsäammattilaiset neuvovat ja kertovat muun muassa hyvästä metsänhoidosta, puukaupanteosta sekä metsätilan sukupolvenvaihdosta. Osastollamme voit tutustua osuuskunnan jäsenpalveluihin kuten sähköiseen Metsäverkko-palveluumme ja uuteen verkkokauppaan – ja liittyä toki myös omistajajäseneksemme!

Sovi samalla tilakäynnistä
Voit sopia messuosastollamme asiantuntijan tekemästä tilakäynnistä omaan metsääsi. Tilakäynnin aikana metsäammattilaisemme arvioi metsävarat ja metsänhoidollisen tilanteen sekä kartoittaa sinun toiveesi ja tavoitteesi metsänomistajana. Tapaamisen jälkeen saat esityksen metsänhoito- ja hakkuutarpeista sekä arvion tuloista ja menoista. Palvelu on sinulle maksuton.

Metsämessut pidetään Helsingin Messukeskuksessa 11.–13. marraskuuta. Samanaikaisesti järjestetään myös ELMA-maaseutumessut, Kädentaito- ja Tee Se Itse -tapahtumat sekä lauantaista sunnuntaihin Lemmikkimessut. Pääset kaikkiin tapahtumiin samalla lipulla. Nähdään Metsämessuilla!