Rakkautta ilmassa – ja Lambin wc- ja talouspapereissa!

Lambin suositut, suomalaisten lähettämillä rakkauden sanoilla kuvitetut wc- ja talouspaperit ovat jälleen kauppojen hyllyillä.

”Tulin yllätysvierailulle.
Et aavistanut mitään.
Halasit minut melkein kumoon
kerrostalon portaikkoon.”

Tämä ja monta muuta rakkauden kuvausta on painettu huhtikuussa myyntiin tulleisiin Lambin Rakkaustarina-tuotteisiin, joissa on jälleen monta rullallista uusia runoja.

Lambi on pyytänyt suomalaisia sanoittamaan rakkauttaan jo useana vuonna.

”Lambin Rakkaustarina-tuotteet ovat hyvin suosittuja, ja suosio tuntuu vain kasvavan vuosi vuodelta. Tuotteita tiedetään jo odottaa kauppojen hyllyille keväisin”, Lambin brändipäällikkö Heini Mikkonen kertoo.

”Rakkaustarina-tuotteet ovat myös hyvin suomalaisia: runot ja tarinat on kerätty suomalaisilta, ja tuotteet valmistetaan Mäntän tehtaalla Suomen markkinoille”, Mikkonen jatkaa.

”Suomalaisista sanotaan usein, ettemme osaa ilmaista tunteitamme tai ettemme puhu emmekä pussaa. Nämä tuotteet todistavat aivan muuta. Olemme saaneet rakkaustarinoita ja pieniä runoja vuosittain jopa tuhansia. Kaikki tekstit eivät käsittele romanttista rakkautta, vaan niissä käsitellään esimerkiksi vanhemman ja lapsen tai ystävien välistä suhdetta. Tekstejä on vuosi toisensa jälkeen ihana lukea.”

Toukokuussa Lambin Facebook-sivuilla kerätään jälleen uusia runoja ensi vuonna myyntiin tuleviin papereihin, tällä kertaa teemalla ”Sanat, jotka haluaisin kuulla”.

”Joskus omista syvimmistä tunteista ja toiveista on vaikea kertoa rakkaimmilleen. Niiden kirjoittaminen voi olla helpompaa”, Mikkonen sanoo. ”Toivomme, että suomalaiset innostuvat jälleen sankoin joukoin lähettämään meille runojaan ja rakkaustarinoitaan. Valitut runot painetaan miljooniin wc- ja talouspaperirulliin, joten tämä on ainutlaatuinen mahdollisuus saada runonsa julkaistua suoraan miljoonapainokseen.”

Runoja voi lähettää Lambin Facebook-sivujen kautta toukokuun loppuun saakka. Kesä–heinäkuun ajan kuluttajat voivat myös äänestää Facebookissa suosikkitarinaansa.

Lambi Rakkauspaperit ovat myynnissä rajoitetun ajan huhtikuusta elokuun loppuun. Tuotteisiin kuuluu wc- ja talouspaperi, joihin on painettu runojen lisäksi kaunis kukkakuvio. Tuotteet on pakattu kukkakuosisiin kääreisiin. Ne valmistetaan kotimaisesta, 100-prosenttisesta ensikuidusta Metsä Tissuen pehmopaperitehtaalla Mäntässä. Tuotteilla on pohjoismainen ympäristömerkki, Joutsenmerkki sekä Suomen Astma- ja Allergialiiton merkki ja Avainlippu-merkki.

Kuvat:

Lisätiedot:

Heini Mikkonen, Lambi Brand Manager, p. 050 464 7557, heini.mikkonen@metsagroup.com

Tiedustelut, tuotenäytteet ja kuvapyynnöt:

Noora Lahti, Metsä Tissue, p. 040 821 6753, noora.lahti@metsagroup.com

Lambin pehmeät, valkoiset ja hygieeniset wc- ja talouspaperit on valmistettu 100 % ensikuidusta. Siksi ne sopivat herkällekin iholle. Kuituraaka-aine on peräisin vastuullisesti hoidetuista metsistä. Lambin pehmopaperituotteille on myönnetty pohjoismainen ympäristömerkki, Joutsenmerkki. Metsä Tissuen Mäntän tehtaalla valmistettavilla Lambi-tuotteilla on myös Allergia- ja Astmaliiton Allergiatunnus. Lambi-tuotteet esiteltiin ensimmäistä kertaa kuluttajille vuonna 1965 Ruotsissa Vita Lamm -nimellä. Nykyään Lambi-tuotteita on saatavilla 10 maassa. www.lambi.com

Metsä Tissue tuo korkealaatuisilla pehmo- ja ruoanlaittopapereillaan mukavuutta kuluttajien, loppukäyttäjien ja asiakkaiden jokaiseen päivään. Se on yksi Euroopan johtavista koti- ja suurtalouksien pehmopaperituotteiden toimittajista ja maailman johtava ruoanlaittopapereiden toimittaja. Yhtiön päätuotemerkit ovat Lambi, Serla, Mola, Tento, Katrin ja SAGA. Metsä Tissuella on tuotantoa viidessä maassa, sen liikevaihto vuonna 2017 oli 1,0 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 800 henkilöä. Metsä Tissue on osa Metsä Groupia.

www.metsatissue.com