Uudelle Katrin Inclusive -annostelijasarjalle kaksi kultaa kansainvälisissä kilpailuissa

Metsä Tissuen uusi Katrin Inclusive -annostelijasarja voitti ykkössijan kahdessa kansainvälisessä kilpailussa, joissa palkittiin siivous- ja kunnossapitoalojen parhaat ja innovatiivisimmat tuotteet. Palkittu annostelijasarja sisältää kattavan valikoiman wc- ja käsipaperiannostelijoita, joita käytetään erityisesti julkisissa wc-tiloissa.

Metsa Tissuen uudet Katrin Inclusive -annostelijat on suunniteltu tiiviissä yhteistyössä alan asiantuntijoiden sekä asiakkaiden ja loppukäyttäjien kanssa. Annostelijoiden suunnittelussa on otettu huomioon erilaisten käyttäjien tarpeet niin, että myös lasten, vanhusten, näkövammaisten ja liikuntarajoitteisten on helppo käyttää uusia annostelijoita.

”Nämä palkinnot ovat hieno tunnustus ja on mukava nähdä, että asiakkaamme arvostavat uusia Katrin-annostelijoita, sanoo Juha Tilli, Away from Home -liiketoiminnan johtaja Metsä Tissuelta. ”Erityisen hienoksi tämän tekee se, että palkinnot tulivat meille tärkeiltä aloilta, siivouksen ja kunnossapidon asiantuntijoilta.”

”Uusien annostelijoiden suunnittelussa on otettu huomioon esteettömyys ja eri käyttäjäryhmien tarpeet. Saadut tunnustukset ovat mielestäni voitto myös tämän tyyppiselle suunnittelulle ja toivomme, että myös muut valmistajat seuraavat esimerkkiämme tällä saralla. Me tulemme jatkossakin panostamaan siihen, että Katrin-tuotteet ovat helppoja ja mukavia käyttää ihan jokaiselle.” sanoo uuden annostelijasarjan suunnittelusta vastannut teollisuusmuotoilija Henrik den Ouden Runshaug Metsä Tissuelta.

Katrinin voittamat palkinnot myönsivät siivousalan Tomorrow’s Cleaning ja kunnossapitoalan Tomorrow’s FM, jotka molemmat palkitsevat vuosittain alansa parhaat ja innovatiivisimmat uutuustuotteet. Matt WaringTomorrow's Cleaning -lehdestä kertoo: "Metsä Tissuen voitto näissä molemmissa kilpailuissa osoittaa, että lukijamme todellakin arvostavat tuotteita sekä siivous- että kunnossapitoaloilla. Onnittelut koko tiimille – hieno ojentaa teille ansaitsemanne pokaalit Interclean-messuilla toukokuussa!"

Uuden Katrin Inclusive -annostelijasarjan suunnittelun tavoitteena oli myös säästää huolto- ja siivoushenkilöstön aikaa ja vaivaa. Tarkoin harkitut tekniset yksityiskohdat nopeuttavat monia arkisia tilanteita. Annostelijat on testattu huolellisesti, ja ne ovat läpäisseet kaikki turvallisuus-, kestävyys- sekä käyttömukavuustestit. Katrin Inclusive -annostelijoilla on Bureau Veritaksen myöntämä laatusertifikaatti. Myös annostelijoiden ulkoasu testattiin. Verrattuna markkinoiden muihin annostelijoihin selkeä enemmistö (74 %) Euroopan laajuiseen tutkimukseen osallistuneista valitsi Katrin Inclusive -annostelijan ulkoasun parhaaksi.

Juha Tilli, johtaja, Away from Home, Metsä Tissue, puh. 040 829 9373

juha.tilli@metsagroup.com

Metsä Groupiin kuuluvan Metsä Tissuen Katrin-brändi tuo puhtautta, parempaa hygieniaa, mukavuutta ja toimivuutta julkisiin saniteettitiloihin, teollisuuden työympäristöihin, hotelleihin, kouluihin, ravintoloihin ja terveydenhoitolaitoksiin. Katrin tekee elämästä helpompaa missä tahansa liikutkin. www.katrin.com