M-REAL ON MYYNYT METSÄ TISSUEN OSAKKEENSA

Report this content

LEHDISTÖTIEDOTE 1 (1) Metsä Tissue Corporation/lnn 30.1.2004 12.30 M-REAL ON MYYNYT METSÄ TISSUEN OSAKKEENSA M-real on tänään voimaanastuvalla kaupalla luopunut kokonaan Metsä Tissuen omistuksesta myymällä 17 prosentin osuutensa Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varmalle ja Vakuutusosakeyhtiö Henki-Sammolle. Kaupan ehdot ja kauppahinta olivat samat kuin aiemmissa Metsäliitolle ja Tapiolalle tapahtuneissa myynneissä, joissa Metsä Tissuen velaton kokonaiskauppahinta oli n. 570 miljoonaa euroa. Kaupan seurauksena Metsä Tissuen omistusrakenne on seuraava: Metsäliitto Osuuskunta 66 % Tapiola-ryhmä 17 % Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Varma ja Vakuutusosakeyhtiö Henki-Sampo 17 % Jakelu Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/30/20040130BIT00320/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/01/30/20040130BIT00320/wkr0002.pdf