M-REAL OYJ SAANUT OMISTUKSEENSA KOKO METSÄ TISSUE OYJ:N OSAKEKANNAN

M-REAL OYJ SAANUT OMISTUKSEENSA KOKO METSÄ TISSUE OYJ:N OSAKEKANNAN Keskuskauppakamarin nimeämä välimiesoikeus on tänään vahvistanut, että M- real Oyj:n oikeus lunastaa Metsä Tissue Oyj:n vähemmistöosakkeet ei ole riitainen ja että M-real Oyj:lla on oikeus saada vähemmistöosakkeet omistukseensa asettamalla lunastushinnan maksamisen vakuudeksi välimiesoikeuden hyväksymä vakuus. M-real Oyj on tänään asettanut lunastushinnan maksamisesta välimiesoikeuden hyväksymän vakuuden ja saanut siten osakeyhtiölain 14 luvun 21 §:n mukaisesti omistukseensa Metsä Tissue Oyj:n koko osakekannan. Vähemmistöosakkeiden lunastushinta maksetaan Metsä Tissue Oyj:n vähemmistöosakkeenomistajille mahdollisimman pian sen jälkeen, kun sitä koskeva, myöhemmin annettava välitystuomio on tullut lainvoimaiseksi. Metsä Tissue Oyj on tänään jättänyt hakemuksen osakkeidensa poistamiseksi Helsingin Pörssin päälistalta. METSÄ TISSUE OYJ Lilli Nyman viesitinnän asiantuntija Jakelu: HEX/Helsingin Pörssi Keskeiset tiedotusvälineet ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/06/10/20030610BIT00870/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/06/10/20030610BIT00870/wkr0002.pdf