Jari Tiura nimitetty Metsä Tissuen tuotantojohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi

Metsä Groupiin kuuluva Metsä Tissue Oyj uudistaa johtoryhmäänsä. Metsä Tissue yhdistää tehdas- ja teknologiatoimintonsa, ja johtoryhmään on perustettu tuotantojohtajan tehtävä (Senior Vice President, Operations). Jari Tiura on nimitetty tähän tehtävään 1.2.2019 alkaen.

Tiura siirtyy Metsä Tissuelle Stora Ensosta, jossa hän on työskennellyt vuodesta 2015. Tiuralla on yli 25 vuoden kokemus tuotannon johtamisesta.

Tiura raportoi Metsä Tissuen toimitusjohtaja Esa Kaikkoselle.

Esa Kaikkonen, toimitusjohtaja, Metsä Tissue, puh. 010 4654749

Metsä Tissue tuo korkealaatuisilla pehmo- ja ruoanlaittopapereillaan mukavuutta jokaiseen päivään. Metsä Tissue on yksi Euroopan johtavista koti- ja suurtalouksien pehmopaperituotteiden toimittajista ja maailman johtava ruoanlaittopapereiden toimittaja. Yhtiön päätuotemerkit ovat Lambi, Serla, Mola, Tento, Katrin ja SAGA. Metsä Tissuella on tuotantoa viidessä maassa, sen liikevaihto vuonna 2017 oli 1,0 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 800 henkilöä. Metsä Tissue on osa Metsä Groupia. www.metsatissue.com