Johanna Kesti on nimitetty Metsä Tissuen brändeistä ja viestinnästä vastaavaksi johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi 1.9.2020 lähtien.

“Brändimme ovat keskeinen arvontuottaja Metsä Tissuelle ja on vain luonnollista, että teemme niistä entistäkin tärkeämmän osan pitkän aikavälin suunnitteluamme. Vahvat brändit ja niiden systemaattinen kehittäminen auttaa meitä pysymään kilpailukykyisinä tulevaisuudessa. Olen iloinen voidessani toivottaa Johannan tervetulleeksi Metsä Tissuen johtoryhmään”, sanoo toimitusjohtaja Esa Kaikkonen.

’’Olen valtavan iloinen kutsusta Metsä Tissuen johtoryhmän jäseneksi, ja näen, että tämä muutos korostaa hienojen brändiemme roolia Metsä Tissuen tulevaisuuden rakentamisessa. Metsän uniikki tarina elää brändeissämme ja kohtaa niiden kautta päivittäin miljoonia kuluttajia. Siksi olen erityisen iloinen, että brändien ja viestinnän rooli Metsä Tissuen pitkän aikavälin suunnittelussa vahvistuu entisestään’, sanoo Johanna Kesti.

Esa Kaikkonen, toimitusjohtaja, Metsä Tissue, puh. 010 4654749 ja
 Johanna Kesti, brändi- ja viestintäjohtaja, puh. 40 4175660, johanna.kesti@metsagroup.com

Metsä Tissue – puhtaampaa arkea tekemässä. Olemme yksi Euroopan johtavista koti- ja suurtalouksien pehmopapereiden toimittajista ja maailman johtava tiivispapereiden toimittaja. Tuotemerkkimme ovat Lambi, Serla, Mola, Tento, Katrin ja SAGA. Tuotantolaitoksemme sijaitsevat viidessä maassa, ja työllistämme noin 2 700 henkilöä. Vuonna 2019 liikevaihtomme oli 1,0 miljardia euroa. Metsä Tissue on osa Metsä Groupia, joka on vastuullisen biotalouden edelläkävijä.