Metsä Tissue on saanut päätökseen lautasliinaliiketoiminnan myynnin

Metsä Tissue lehdistötiedote 2.3.2020

Metsä Groupiin kuuluva Metsä Tissue ilmoitti 23.12.2019 sopineensa lautasliinaliiketoimintansa myynnistä keeeper Groupille, joka kuuluu Mutares Groupiin. Kauppa sisältää Saksassa sijaitsevan Stotzheimin tehtaan kiinteistöt, koneet ja kaluston, varastot sekä Fasana- ja Mondial-tuotemerkit.

Kauppa toteutui 29.2.2020.

Lisätiedot:

Timo Riikonen, liiketoiminnan kehitysjohtaja, Metsä Tissue, puh. 040 714 9757

Metsä Group
www.metsagroup.fi

Metsä Group on vastuullisen biotalouden edelläkävijä, jonka tuotteiden pääraaka-aine on uusiutuva puu pohjoisen kestävästi hoidetuista metsistä. Keskitymme puunhankintaan ja metsäpalveluihin, puutuotteisiin, selluun ja ensikuitukartonkeihin sekä pehmo- ja tiivispapereihin.

Metsä Groupin liikevaihto vuonna 2019 oli 5,5 miljardia euroa, ja se työllistää noin 9 300 henkilöä. Metsä Groupin emoyritys on Metsäliitto Osuuskunta, jonka omistaa noin 103 000 suomalaista metsänomistajaa.

Seuraa Metsä Groupia:
Twitter  LinkedIn  Facebook  YouTube  Instagram  Slideshare

Metsä Tissue

Metsä Tissue – puhtaampaa arkea tekemässä. Olemme yksi Euroopan johtavista koti- ja suurtalouksien pehmopapereiden toimittajista ja maailman johtava tiivispapereiden toimittaja. Tuotemerkkimme ovat Lambi, Serla, Mola, Tento, Katrin ja SAGA. Tuotantolaitoksemme sijaitsevat viidessä maassa, ja työllistämme noin 2 500 henkilöä. Vuonna 2019 liikevaihtomme oli 1,0 miljardia euroa. Metsä Tissue on osa Metsä Groupia, joka on vastuullisen biotalouden edelläkävijä.

Seuraa Metsä Tissueta: Twitter  LinkedIn