Uudet Lambi Lautasliinarullat moderniin skandinaaviseen sisustukseen

Lambi tuo Lautasliinarulliinsa yhdeksän tyylikästä uutuuskuviota, jotka tuovat arjen kattaukseen modernia skandinaavisuutta. Lautasliinarullasta on helppo repäistä liina päivittäiseen ruokailuun. Uutuudet ovat kaupoissa tammikuussa 2018.

Lambi Lautasliinarullan uudet kuviot tuovat maailmalla trendikkään Moderni skandinaavinen -tyylisuunnan kattaukseen. Uutuuksien väreinä ovat pohjoismaisen talven viileän hillityt sävyt, joihin lämpöä tuo heleä, harmaalla taitettu vaaleanpunainen.Vaihtoehtoina on yhdeksän erilaista graafisen selkeää kuviota, ja kolmen rullan pakkauksissa on niistä erilaisia yhdistelmiä, joten jokainen voi valita itselle mieluisimman kokonaisuuden.

– Harmaa ja taitettu roosa ovat trenditutkimusten mukaan ensi vuoden nousevat sisustusvärit. Suomalaisten sisustajien suosikkivärejä ovat jo pitkään olleet valkoinen ja harmaa, joten ensi vuoden trendivärit sopivat kauniisti suomalaiseen kotiin ja tuovat rauhoittavaa kontrastia arjen hälinälle. Lautasliinarullan avulla sisustuksen trendivärejä ja modernia skandinaavista ilmettä voi tuoda helposti ja edullisesti myös päivittäiseen ruokailuun, Lambin Brand Manager Hanna Jokitöyrä kertoo.

Keväällä 2017 lanseerattu Lambi Dining Lautasliinarulla on käytännöllinen ja uudenlainen tapa piristää kattausta. Talouspaperirullaa muistuttavasta Lautasliinarullasta on kätevä repäistä kuvioitu servietti lautasen vierelle. Lautasliina on neliönmallinen sekä tavallista talouspaperia jämäkämpi, joten se on helppo taitella kauniisti. Yhdessä pakkauksessa on 168 lautasliinaa.

– Lautasliinarulla on näppärä jokapäiväisessä käytössä, kun perinteinen servietti on liian juhlava ja valkoinen talouspaperi liian arkinen - esimerkiksi kun arkikattaukseen halutaan hiukan ekstraa tai sukulaiset tulevat yllättäen visiitille, Jokitöyrä listaa.
Uudet kuviot Lambi Dining Lautasliinarullissa ovat kaupoissa tammikuussa 2018.

Tuotetiedot:

Lambi Dining 3 rullaa, hinta noin 2,50 €

Lisätiedot:

Hanna Jokitöyrä, Lambi Brand Manager, p. 050 568 1026, hanna.jokitoyra@metsagroup.com

Tiedustelut, tuotenäytteet ja kuvapyynnöt:

Mirkka Guthwert, Viestintätoimisto Drum, p. 040 538 1837, mirkka.guthwert@drum.fi

Pehmeät, valkoiset ja hygieeniset Lambin WC- ja talouspaperit on valmistettu 100 % ensikuidusta. Siksi ne sopivat herkällekin iholle. Kuituraaka-aine on peräisin vastuullisesti hoidetuista metsistä. Lambin pehmopaperituotteille on myönnetty pohjoismainen ympäristömerkki, Joutsenmerkki. Mäntän tehtaalla valmistettavilla Lambi-tuotteilla on myös Allergia- ja Astmaliiton Allergiatunnus. Lambi-tuotteet esiteltiin ensimmäistä kertaa kuluttajille vuonna 1965 Ruotsissa Vita Lamm -nimellä. Nykyään Lambi-tuotteita on saatavilla 10 maassa. www.lambi.fi

Metsä Tissue tuo korkealaatuisilla pehmo- ja ruoanlaittopapereillaan mukavuutta jokaiseen päivään. Metsä Tissue on yksi Euroopan johtavista koti- ja suurtalouksien pehmopaperituotteiden toimittajista ja maailman johtava ruoanlaittopapereiden toimittaja. Yhtiön päätuotemerkit ovat Lambi, Serla, Mola, Tento, Katrin ja SAGA. Metsä Tissuella on tuotantoa viidessä maassa, sen liikevaihto vuonna 2016 oli 1,0 miljardia euroa, ja se työllistää noin 2 800 henkilöä. Metsä Tissue on osa Metsä Groupia. www.metsatissue.com