Pertti Hietaniemi Metsä Groupin henkilöstöjohtajaksi

Metsä Group lehdistötiedote 1.4.2019

Diplomi-insinööri Pertti Hietaniemi on nimitetty Metsä Groupin henkilöstöjohtajaksi 1.8.2019 alkaen. Hietaniemi on työskennellyt Metsä Groupissa vuodesta 1999 alkaen, tällä hetkellä henkilöstön kehitysjohtajana. Aiemmin hän on toiminut useiden Metsä Groupiin kuuluvien sellu- ja kartonkitehtaiden johtajana. Uudessa tehtävässään Hietaniemi raportoi pääjohtaja Ilkka Hämälälle.

Metsä Groupin henkilöstöjohtajana vuodesta 2007 toiminut Anneli Karhula siirtyy 1.8.2019 Metsä Groupin pääjohtajan määrittelemiin kehitystehtäviin ja jää eläkkeelle 1.1.2020.

Kuvalinkki: https://databank.metsagroup.com/l/z2CPWHxgNsCb

Pertti Hietaniemi, henkilöstön kehitysjohtaja, Metsä Group, puh. 050 598 8636

Metsä Group

Metsä Group on vastuullisen biotalouden edelläkävijä, jonka tuotteiden pääraaka-aine on uusiutuva puu pohjoisen kestävästi hoidetuista metsistä. Keskitymme puunhankintaan ja metsäpalveluihin, puutuotteisiin, selluun ja ensikuitukartonkeihin sekä pehmo- ja tiivispapereihin.

Metsä Groupin liikevaihto vuonna 2018 oli 5,7 miljardia euroa, ja se työllistää noin 9 300 henkilöä. Metsä Groupin emoyritys on Metsäliitto Osuuskunta, jonka omistaa noin 103 000 suomalaista metsänomistajaa.

Seuraa Metsä Groupia: Twitter  LinkedIn  Facebook  YouTube  Instagram Slideshare