Uudet Lambi-kosteuspyyhkeet kulkevat mukana elämän käänteissä

Report this content

Monikäyttöiset Lambi-kosteuspyyhkeet puhdistavat hetkessä kädet, virkistävät ja raikastavat kasvot ja pyyhkivät pois sotkut ja liat. Hajusteettomuutensa ja alkoholittomuutensa ansiosta kosteuspyyhkeet sopivat myös lapsille ja kaikkien herkimpien ihoalueiden puhdistamiseen.

Lambi-kosteuspyyhkeet kulkevat näppärästi menossa mukana arkena ja matkoilla. Käytännöllinen 15 kosteuspyyhkeen pakkaus mahtuu pieneenkin käsilaukkuun ja uudelleensuljettavan tarran ansiosta paketin voi avata ja sulkea niin usein kuin tarpeellista. Tarran iso ja laadukas liimapinta takaa sen, ettei paketti avaudu laukussa itsekseen eivätkä kosteuspyyhkeet pääse kuivumaan.

Lambi-kosteuspyyhkeet on tarkoitettu päästä varpaisiin, elämään ja erehtymiseen. Ne ovat apuna lähestyvän kesän mökkireissuilla, piknikeillä, juhlissa ja rantalomilla, ja ne toimivat erinomaisena vakiovarusteena myös urheilukassissa. Lambi-kosteuspyyhkeet voi käytön jälkeen huuhtoa wc-pöntöstä alas, kuitenkin enintään kolme kerrallaan. Tuotteet tulevat myyntiin kevään aikana.

Lambin tuotevalikoima:

- Uudet kosteuspyyhkeet
- WC-paperit – uutuutena helposti avattavat pakkaukset
- Lautasliinat
- Nenäliinat
- Talouspaperit

Tuotetiedot:
Lambi-kosteuspyyhe, 15 kpl pakkaus, suositushinta n. 2,10 €. Lisäksi saatavilla on 3 x 15 kpl pakkaus, suositushinta n. 4,50 €.

Tuotenäytteet ja kuvapyynnöt:
Viestintä Oy Drum, Viivi Viitanen, viivi.viitanen@drum.fi, 045 130 5988

Lisätiedot:
Hanna Hirvonen, Regional Marketing Manager, Metsä Tissue Oyj, hanna.hirvonen@metsagroup.com, 040 732 6543

Pehmeät, valkoiset ja hygieeniset Lambin WC- ja talouspaperit on valmistettu 100 % puhtaasta uudesta selluloosasta. Siksi ne sopivat herkällekin iholle. Kuituraaka-aine on peräisin vastuullisesti hoidetuista metsistä. Lambin pehmopaperituotteille on myönnetty pohjoismainen ympäristömerkki, Joutsenmerkki. Tuotteet esiteltiin ensimmäistä kertaa kuluttajille vuonna 1962 Ruotsissa Vita Lamm -nimellä. Nykyään Lambi-tuotteita on saatavilla 15 maassa. Tuotteita myydään yli 100 miljoonalla eurolla vuodessa.

Metsä Tissue tuo korkealaatuisilla pehmo- ja ruoanlaittopapereillaan mukavuutta kuluttajien, loppukäyttäjien ja asiakkaiden jokaiseen päivään. Yhtiön päätuotemerkit ovat Lambi, Serla, Mola, Tento, Katrin ja SAGA. Metsä Tissuella on tuotantoa kuudessa maassa, sen liikevaihto vuonna 2011 oli 970 miljoonaa euroa ja se työllistää noin 3 300 henkilöä. Metsä Tissue on osa Metsä Groupia. www.metsatissue.com

Avainsanat: