Metso toimittaa sakeuttimia ja suodattimia kaivoksen vedenpuhdistusprojektiin Perussa

Metso Oyj:n lehdistötiedote 27.6.2024 klo 09.00 paikallista aikaa

Metso on saanut tilauksen useiden sakeuttimien ja vesisuodattimien toimittamisesta Perussa sijaitsevaan kaivosveden käsittelyprojektiin. Tilauksen arvo on noin 15 miljoonaa euroa, ja se on kirjattu Mineraalit-segmentin vuoden 2024 toisen vuosineljänneksen saatuihin tilauksiin.

Metson toimituslaajuuteen kuuluu useita High Rate -sakeuttimia tiheän sakan käsittelyyn sekä automaattisia, itsepuhdistuvia EBS-sarjan nestesuodattimia hienojakoiseen suodatukseen. Korkean korroosiokestävyyden sakeuttimet, jotka kuuluvat Metson Planet Positive -tarjontaan, sisältävät edistyksellisen ReactorwellTM-syöttöjärjestelmän ja ovat nopeat asentaa.

"Olemme iloisia voidessamme jatkaa yhteistyötä tärkeän perulaisen kaivosalan asiakkaamme kanssa ja auttaa heitä kaivosveden käsittelyssä Planet Positive -ratkaisuillamme. Sakeuttimilla on tärkeä rooli luotettavan toiminnan varmistamisessa ja asiakkaan projektikriteerien täyttämisessä, joita ovat korkea suorituskyky, nopea asennus ja vähäinen huoltotarve", kertoo Metson sakeutus- ja selkeytystuoteryhmän johtaja Brian Berger.

Lue lisää Metson tarjonnasta kaivosteollisuudelle verkkosivuiltamme.

Brian Berger, sakeutus- ja selkeytystuoteryhmän johtaja, Metso, puh. + 1 720 666 5037, sähköposti: brian.berger(at)metso.com

Helena Marjaranta, viestintä- ja brändijohtaja, Metso, puh. +358 20 484 3212, sähköposti: helena.marjaranta(at)metso.com