Ilmoitus omistusosuuden muuttumisesta Outotec Oyj:ssä

OUTOTEC OYJ                   PÖRSSITIEDOTE                                         30.7.2015 klo 12.45

Ilmoitus omistusosuuden muuttumisesta Outotec Oyj:ssä

ARVOPAPERIMARKKINALAIN 9 LUVUN 10 §:N MUKAINEN ILMOITUS OMISTUSOSUUDEN MUUTTUMISESTA OUTOTEC OYJ:SSÄ

Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 §:n mukaisesti Mandarine Gestion (40 avenue George V - 75008 Pariisi, Ranska) ilmoittaa, että sen omistus alitti 30.7.2015 viiden (5) prosentin rajan Outotecin (OTE1V) osakepääomasta ja oli 9 009 106 osaketta, mikä vastaa 4,92 % yhtiön osakepääomasta.

Outotecin osakepääoma koostuu yhteensä 183 121 492 osakkeesta ja kullakin osakkeella on yksi ääni yhtiön yhtiökokouksessa.

OUTOTEC OYJ

Rita Uotila, sijoittajasuhdejohtaja