Metso Outotec toimittaa uuttolaitoksen Etelä-Amerikkaan

Metso Outotec Oyj:n lehdistötiedote 3.11.2022 klo 09.00

Metso Outotec toimittaa VSF®-uuttolaitoksen Etelä-Amerikkaan. Noin 10 miljoonan euron arvoinen tilaus on kirjattu Mineraalit-segmentin vuoden 2022 neljännen neljänneksen saatuihin tilauksiin.

Metso Outotecin tilaukseen sisältyy suunnittelu, omaan tuotekehitykseen perustuvat tärkeimmät prosessilaitteet, varaosia sekä asiantuntijapalveluita uuttolaitoksen asennukseen ja käynnistämiseen.

Lue lisää uuttoteknologioistamme  englanninkielisiltä verkkosivuiltamme.

Mikko Rantaharju, johtaja, hydrometallurgia, Metso Outotec Oyj, puh. +358 20 529 211, sähköposti: mikko.rantaharju(at)mogroup.com

Helena Marjaranta, viestintä- ja brändijohtaja, Metso Outotec Oyj, puh. +358 20 484 3212, sähköposti: helena.marjaranta(at)mogroup.com

Metso Outotec on kestävää kehitystä edistävien teknologioiden sekä kokonaisvaltaisten ratkaisujen ja palvelujen edelläkävijä kiviainesten käsittelyssä, mineraalien jalostuksessa ja metallinjalostuksessa kaikkialla maailmassa. Parannamme asiakkaidemme energian- ja vedenkäytön tehokkuutta, lisäämme toiminnan tuottavuutta ja vähennämme ympäristöriskejä tuote- ja prosessiosaamisemme avulla. Yhdessä luomme positiivista muutosta. Metso Outotec on sitoutunut rajaamaan ilmaston lämpenemisen 1,5 °C:seen ja asettanut toiminnalleen tieteeseen perustuvat tavoitteet.

Metso Outotecin pääkonttori on Helsingissä. Yhtiöllä on yli 15 000 työntekijää yli 50 massa, ja sen liikevaihto vuonna 2021 oli noin 4,2 miljardia euroa. Yhtiön osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä. mogroup.com, twitter.com/metsooutotec