Outotecin tammi-kesäkuun 2015 osavuosikatsauksen julkaiseminen

OUTOTEC OYJ   PÖRSSI-ILMOITUS   16.7.2015 KLO 9.00

OUTOTECIN TAMMI-KESÄKUUN 2015 OSAVUOSIKATSAUKSEN JULKAISEMINEN

Outotec julkaisee tammi-kesäkuun 2015 osavuosikatsauksen torstaina 30.7.2015 noin klo 9.00

Toimitusjohtaja Pertti Korhosen isännöimä tiedotustilaisuus pidetään samana päivänä Helsingissä. Tiedotustilaisuus on englanninkielinen.

TIEDOTUSTILAISUUS

Päivä: torstai 30.7.

Aika: 14.00

Paikka: Bank, Unioninkatu 20, Helsinki

OSALLISTUMINEN WEBCASTIN KAUTTA

Voit seurata suoraa webcast-lähetystä tiedotustilaisuudesta osoitteessa www.outotec.com. Webcast-lähetys nauhoitetaan ja julkaistaan Outotecin kotisivuilla tilaisuuden jälkeen.

OSALLISTUMINEN PUHELIMITSE

Voit osallistua tiedotustilaisuuteen puhelimitse soittamalla 5-10 minuuttia ennen tilaisuuden alkua numeroon 09 2310 1619. Rekisteröintitunnus: 3786797.

Rekisteröitymisen yhteydessä kerättyjä yhteystietoja ei käytetä kaupallisiin tarkoituksiin.

OUTOTEC OYJ

Rita Uotila, sijoittajasuhdejohtaja