Tomas Hakala on nimitetty Outotecin Services-liiketoimintayksikön johtajaksi

OUTOTEC OYJ   PÖRSSITIEDOTE  14.8.2017   KLO 9.30

Tomas Hakala on nimitetty Outotecin Services-liiketoimintayksikön johtajaksi

Tomas Hakala, 48, on nimitetty Services-liiketoimintayksikön johtajaksi ja Outotecin johtoryhmän jäseneksi. Hän aloittaa tehtävässään viimeistään 13.11.2017. Hakala siirtyy Outoteciin Wärtsilän 4 Stroke Engine Services -liiketoiminnan johtajan paikalta. Hakala on koulutukseltaan tuotantotalousinsinööri, ja hän on ennen nykyistä tehtäväänsä toiminut useissa Wärtsilän johtotehtävissä muun muassa Kiinassa sekä Etelä- ja Pohjois-Amerikassa.

"Olen tyytyväinen voidessani toivottaa Tomas Hakalan Outotecin johtoryhmään. Hänen vahvat näyttönsä palveluliiketoiminnan kehittämisestä ja johtamisesta sekä hänen asiakaslähtöisyytensä ovat erinomainen tausta Outotecin palveluliiketoiminnan edelleen kehittämiselle", sanoo Outotecin toimitusjohtaja Markku Teräsvasara.

Toimitusjohtaja Markku Teräsvasara jatkaa oman toimensa ohella Services-liiketoimintayksikön johtajana, kunnes Tomas Hakala aloittaa tehtävässään.

Markku Teräsvasara, toimitusjohtaja
puhelin 020 529 2000