Suomalainen kasvuyritys Calcus avaa uuden toimiston Ruotsiin

Report this content

Asiantuntijayritysten yrityskuvan kehittämiseen erikoistunut Calcus Kustannus Oy vahvistaa asemaansa pohjoismaissa ja avaa uuden
toimiston Tukholmaan. Tukholman toimistosta käsin hoidetaan Calcus Publishing AB tytäryhtiön yrityskuvajulkaisujen myynti ja markkinointi Ruotsin markkina-alueelle.

Calcus Kustannus Oy

Suomalainen kasvuyritys Calcus avaa uuden toimiston Ruotsiin

Tukholma, 12.8.2010.

Calcus hakee tulevaisuudessa voimakasta kasvua myös muista Pohjoismaista uusien perustettavien toimistojen kautta. Vuoden loppuun mennessä avataan toimistot myös Osloon ja Kööpenhaminaan.

Calcuksen markkinointijohtajan Olli Mailan mukaan toiminnan laajentaminen Ruotsiin vaikuttaa lupaavalta.
- Kokemuksemme mukaan palveluillemme riittää hyvin kysyntää sekä pienemmissä että suurissa yhtiöissä.
Meillä on hyvät lähtökohdat tarjota vaihtoehdoksi laadukasta avaimet käteen palvelua, jonka avulla yrityksen myyntiä ja tunneettuutta on helppo kehittää.

Tukholman toimiston vetäjänä toimii Calcuksen Ruotsin Country Manager Daniel Jacksén. Hänellä on tutkinto Tukholman kauppakorkeakoulusta ja runsaasti kokemusta myynti-ja markkinointitehtävistä mm. Skandialta.

Calcuksen Tukholman toimisto sijaitsee osoitteessa Hollandärgatan 20.

Calcus on Euroopan johtava työnantajamaineen rakentamiseen ja yrityskuvan kehittämiseen erikoistunut yritys. Referensseistämme löytyvät jo suurin osa Talouselämä 500-listan yrityksistä, pörssiyrityksiä sekä eri alojen kasvavia yrityksiä Suomessa ja Ruotsissa. Teemme vuosittain yli 800 kpl avaimet käteen periaatteella toteutettuja yritysesittelyitä. Olemme keskittyneet 100% yrityskuvan sekä työnantajamaineen kehittämiseen.

Lisätietoja ja valokuvat:

Calcus Kustannus Oy, Markkinointijohtaja Olli Maila, p. 040 776 1742, olli.maila (at) calcus.fi

Calcus Publishing AB, Country Manager Daniel Jacksén, p. +46 762 568 648, daniel.jacksen (at) calcus.se

Olemme erikoistuneet tuottamaan mielenkiintoisia, säilyviä sekä korkealaatuisia julkaisuja tarkkaan valituille kohderyhmille. Julkaisuissamme on aina tarkkaan fokusoitu korkealaatuinen kohderyhmä ja aiheeseen sopiva kiinnostava sisältö. Tarjoamme yrityksille avaimet käteen yritysesittelyitä joiden avulla työntekijät voivat omin sanoin kertoa yrityksestä, yrityksen tarjoamista palveluista ja siellä työskentelemisestä.
Lisätietoja yrityksestä löytyy osoitteesta www.calcus.fi.