Äitiyspakkauksen Vauvan kanssa -ensikirja tuo iloa vauva-arkeen

Ensimmäinen vuosi on vauvan ja vanhemman molemminpuolisen tutustumisen aikaa. Se on myös uuden ihmettelyä ja oppimista. Kelan vuoden 2015 äitiyspakkauksen ensikirja Vauvan kanssa tuo iloa, ideoita ja lämminhenkistä yhdessäoloa vauvan ja vanhemman yhteiseen arkeen. Silitellään, sylitellään ja hassutellaan loruleikkien kanssa vahvistaen samalla vauvan kehontuntemusta ja kielellistä kehitystä.

Vuoden 2015 Kelan äitiyspakkauksen sisältö on juuri julkistettu. Oppi&ilon Vauvan kanssa on maaliskuussa jaettavan pakkauksen ensikirja. Vuorovaikutuksellinen kirja vahvistaa vanhemman ja vauvan kiintymyssuhdetta, joka luo perustan myöhemmälle kehitykselle. Kirjan loruleikit kehittävät vauvan aisteja monipuolisesti ja edistävät puhumaan oppimista sekä motoriikan kehitystä. Ennen kaikkea ne tuovat iloa vauva-arkeen. Kirjan kuvituksessa on huomioitu vauvaa kiinnostavat kirkkaat värit, ilmeikkäät vauvojen kasvot sekä monikulttuurisuus.

Vauvan kanssa -ensikirjan kirjailija Elina Pulli on kasvatustieteen maisteri ja varhaiskasvatuksen asiantuntija. Hän on ansioitunut erityisesti pienten lasten liikuntaan liittyvien teosten tekijänä ja ammattikasvattajien kouluttajana.

Vuoden 2015 äitiyspakkauksen koko sisältö: http://www.kela.fi/aitiyspakkaus

Lisätiedot ja näytekirjapyynnöt:
Sanoma Pro Oy, tuottaja Maarit Vaarnas, puh. 0400 173 341 tai maarit.vaarnas@sanomapro.fi

Oppi&ilo on monipuolinen, tietoja ja taitoja kehittävä tuotesarja 0–12-vuotiaille lapsille. Tuotevalikoimaamme kuuluu eri aihepiireistä pelejä, puuhakirjoja, kirjoja, tekemiskortteja sekä runsaasti tekemistä ja puuhaa verkossa (www.oppijailo.fi) sekä mobiilipelejä pienille. Tuotesarjaa myyvät hyvin varustellut kirjakaupat, tavaratalot, marketit kautta maan, Oppi&ilo-verkkokauppa sekä Sanomatalon Kulma.

Sanoma Pro Oy on johtava oppimisen ja opetuksen ratkaisujen tarjoaja Suomessa ja edelläkävijä digitaalisten opetusratkaisujen kehittäjänä. Liiketoiminta koostuu oppimateriaaleista sekä Oppi&ilo-tuoteperheen tietoja ja taitoja kehittävistä tuotteista. Sanoma Pro Oy kuuluu Sanoma-konsernin Sanoma Learning -liiketoimintaryhmään.