Älvsbytalosta golfpelaaja Ursula Wikströmin pääsponsori

Älvsbytalo aloittaa huippugolffari Ursula Wikströmin pääyhteistyökumppanina alkavalla kaudella.

Suomen naisgolffareiden kärkikastiin kuuluva Ursula Wikström aloittaa yhteistyön valmistaloja rakentavan Älvsbytalon kanssa. Älvsbytalo toimii Wikströmin pääsponsorina alkavalla kaudella.

”Ursula pelaa maailman huipputasolla ja haluamme olla mukana takaamassa, että suomalaismenestys jatkuu myös tulevaisuudessa. Yhä useammat asiakkaamme ja työntekijämme ovat innostuneet golfista, joten yhteistyö Ursulan kanssa tuntuu luontevalta”, toteaa Älvsbytalon myynti- ja markkinointipäällikkö Ove Asplund.

Wikström tulee osallistumaan Älvsbytalon sisäisiin ja ulkoisiin tapahtumiin yhteistyön aikana. Myös Wikströmin näkyvyys sosiaalisessa mediassa kasvaa. Älvsbytalo näkyy Wikströmin kilpailuvarusteissa logollaan.

”Sponsorien avulla voin keskittyä täysillä pelaamiseen ja tämän kauden tavoitteideni saavuttamiseen. On hienoa, että golf kiinnostaa yhä suurempaa osaa suomalaisista”, iloitsee Ursula Wikström.

Nyt kymmenennen kautensa Ladies European Tourilla aloittava Wikström lähtee tavoittelemaan ensimmäistä Eurooppa Tour -voittoaan. Kakkossijoja urheilutoimittajien viime vuonna lajinsa parhaaksi valitsemalla Wikströmillä on sen sijaan viisi. Niistä kaksi viimeisintä viime vuodelta. Wikström valittiin viime vuonna Suomen PGA:n (golfin ammattilaisjärjestö) vuoden pelaajaksi.

Wikströmin kausi alkaa 7. maaliskuuta Kiinassa, missä pelataan kiertueen seuraava osakilpailu, World Ladies Championship.

Älvsbytalo Oy
Myynti- ja markkinointi
Ove Asplund
ove.asplund@alvsbytalo.fi

Miltton Oy
Älvsbytalo Oy:n PR ja viestintä
Marjo Hellman
marjo.hellman@miltton.fi

Ursula Wikström
Juha Taskinen
Tiedotus ja viestintä
juha@hellesmedia.fi

Älvsbytalo

Älvsbytalo on vuonna 1960 perustettu puisten tilaelementtitalojen toimittaja, jonka ideana on myydä ja valmistaa valmiiksi asennettuja kellarittomia, korkealaatuisia 1- ja 1,5-kerroksisia puutaloja markkinoiden edullisimpaan hintaan. Vuosien aikana Älvsbytalo on myynyt 36 000 taloa Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. Suuren pohjoismaisen kysynnän ansiosta Älvsbytalo on laajentanut toimintaansa, ja sillä on nykyään tuotantolaitokset Älvsbyn lisäksi myös Bjärnumissa, Kauhajoella sekä Vålbergissa.