American Express Gold Card avaa ovet uusiin kokemuksiin

Kohti unelmia arjen ostoksilla

American Express Gold Card toimii avaimena uusiin kokemuksiin sekä Suomessa että ulkomailla. Kultainen avain lompakossa avaa ovia unelmiin, oli kyse sitten eturivin konserttilipuista, ravintolaillallisesta unelmien matkakohteessa tai pelaamisesta golfkentän silmänkantamattomiin jatkuvalla viheriöllä. Jo vuodesta 1979 Suomen markkinoilla toiminut American Express Finland on hiljattain saanut vahvistusta uudella Country Managerilla Jason Quirkilla. Quirk on työskennellyt American Expressillä yli 15 vuoden ajan ja tuo vahvalla kokemuksellaan lisää strategista johtajuusosaamista ja markkinointitietämystä suomalaisille markkinoille.

” Vuonna 2014 olemme keskittyneet tuomaan lisäetuja Gold Card -tuotteeseen, jotta se palvelisi vielä paremmin suomalaisia markkinoita ja paikallisia American Expressin asiakkaita” Quirk kertoo.

Uudistunut Gold Card lanseerattiin 1.10.2014. Useat uudet edut palvelevat entistä paremmin suomalaisten asiakkaiden tarpeita. Kysytyin uusista eduista on Priority Pass -jäsenyys, jonka saa ilman lisäkuluja:

“ Uskomme että Priority Pass lounge -etu on erittäin arvostettu suomalaisten asiakkaidemme keskuudessa, joten halusimme tarjota edun nyt myös Gold Card -jäsenille.“ Quirk selittää.

Kun kaikki arkipäivän ostokset keskittää Gold Card -kortille, palkitsevat elämykset ovat ulottuvilla hetkessä. Uusiin etuihin kuuluu nyt myös yksi maksuton rinnakkaiskortti, jonka avulla Membership Rewards® -pisteitä on mahdollista kerryttää entistä nopeammin. Pisteillä voi lunastaa monenlaisia elämyksiä, kuten esimerkiksi lentomatkoja, hotelliyöpymisiä ja kylpylälomia; Gold Card avaa rajoittumattomat mahdollisuudet kokea maailmaa. Hankitut pisteet eivät mene vanhaksi jäsenyyden aikana, ja niitä voi helposti siirtää esimerkiksi lentopisteiksi ohjelmissa kuten Finnair Plus, SAS Eurobonus ja British Airways, tai Scandic Friendsin tai Hilton HHonorsin -hotellijäsenyyksiksi. Kertyneillä pisteillä on mahdollista nauttia myös esimerkiksi valikoitujen huippuravintoloiden tarjonnasta.

Gold Card -jäsenyys toimii avaimena moniin matkustukseen liittyviin etuihin:

-           Priority Pass™ mahdollistaa pääkortinhaltijalle 4 maksutonta vuosittaista vierailua yli 700 lentokenttäloungessa ympäri maailman

-           Preferred Golf -ohjelman jäsenyys mahdollistaa pääsyn 70 maineikkaaseen golf-kohteeseen lukuisine lisäetuineen

-           Global Dining Program -jäsenyydellä American Expressin asiakkaat saavat tuntuvia etuja valituissa ravintoloissa ympäri maailman

-           Global Assist -palvelu avustaa kaikissa pulmatilanteissa 24h vuorokaudessa ja tarjoaa näin mielenrauhaa matkustamiseen

-           Erittäin kattava matkavakuutus turvaa koko perheen matkustamista

Uudet kokemukset avautuvat myös kotimaassa. American Express Invites® tarjoaa mahdollisuuden ostaa esimerkiksi konserttilippuja ennakkoon. Avaa ovi uusiin kokemuksiin ja vieraile osoitteessa: www.americanexpress.fi/goldcard.

Jason Quirk

American Express Finland Country Manager

jason.e.quirk@aexp.com

Miia Kotapalo

Miltton

miia.kotapalo@miltton.fi

American Express Gold Card

American Express Gold Card on maksuaikakortti. Luottokorteista poiketen siinä ei ole ennalta asetettua käyttörajaa. Lasku maksetaan kokonaisuudessaan kuukausittain.  Korttia voi hakea osoitteessa www.americanexpress.fi/goldcard.

American Express

American Express on maailmanlaajuinen yritys, joka tarjoaa asiakkailleen laajan valikoiman erilaisia maksuaika- ja luottokortteja. Kortteihin sisältyy lukuisia lisäetuja, jotka on tarkoitettu ainoastaan kortinhaltijoille. Yhtenä maailman johtavista maksupalveluyrityksistä American Express on ostovoimalla mitattuna maailman suurin maksukorttien tarjoaja, ja sen maailmanlaajuisessa verkostossa tapahtuu miljoonia maksutapahtumia päivittäin. American Express tarjoaa kuluttajille ja yrityksille laaja-alaisesti erilaisia maksujärjestestelmiä, kulujen hallinnan työkaluja ja matkustusratkaisuja, kuten esimerkiksi maksuaika- ja luottokortteja, vakuutuksia, matkasekkejä ja valuutanvaihtoa. Lue lisää: www.americanexpress.fi. Liity meihin: https://www.facebook.com/americanexpresssuomi.