Arla Luonto+ auttaa pitämään huolta perheestä

Vanhempien tärkein tehtävä on pitää huolta lapsistaan – ruokkia heitä hyvin ja pitää heidät terveinä. Helmikuussa 2015 lanseerattavat Arla Luonto+ -jogurtit ovat täydellinen välipala koko perheelle. Luonnolliset jogurtit ovat uudenlainen tuote kauppojen jogurttihyllyssä: ne saavat makunsa hedelmä- ja marjasoseista eikä niissä ole lainkaan lisäaineita. Arla Luonto+ -jogurtit ovat kehitetty vastaamaan suomalaisten kuluttajien toiveita.

Suomalaisille jo aikaisemmin tutuksi tullut Arla Luonto+ -brändi uudistuu täysin. Uusien Arla Luonto+ -jogurttien tuotekehitys on toteutettu tiiviissä yhteistyössä kuluttajien kanssa ja erityisesti lapsiperheiden toiveita ja odotuksia on kuunneltu. Kuluttajat haluavat välttää turhaa sokeria ja kaipaavat jogurttiinsa hyödyllisiä maitohappobakteereja. Arla Luonto+ -jogurtit sisältävät Asidofilus- ja Bifidus-maitohappobakteereja sekä ovat laktoosittomia ja lisäaineettomia.

”Monet pitävät jogurttihyllystä löytyviä tuotevaihtoehtoja epäterveellisinä ja liian sokeripitoisina. Etenkään lapsille ei haluta tarjota säännöllisesti jogurtteja, joissa on paljon sokeria”, kertoo Arla Luonto+ -jogurttien markkinoinnista vastaava Junior Category Manager Eetu Viuhkonen.

Arla Luonto+ -jogurtit saavat makunsa hedelmä- ja marjasoseista. Herkullisia vaihtoehtoja on neljä: pehmeä maustamaton luonnonjogurtti sekä mustikka-, mango- ja vaniljajogurtti, joissa hedelmä- tai marjasose on lisätty luonnonjogurttipohjaan. Yhden kilon kartonkipakkauksesta riittää kerralla syötävää koko perheelle. Kauniiden Arla Luonto+ -jogurttien pakkausten rento ja leikkisä ilme on sekä kaupan jogurttihyllyn että aamupalapöydän piristys. Pakkauksia koristavat suloiset lintuhahmot sekä Arlan tuotteista tuttu pilvireunus.

Hyvät eväät, hyvät uutiset – uutisia lapsilta aikuisille

Arla Luonto+ -tuotteiden innoittamana Arla lanseeraa helmikuussa Hyvät eväät, hyvät uutiset -sivuston: lasten oman median, jossa lapset tuottavat aikuisille sisältöä. Sivustolla julkaistaan joka kuukausi uusi lasten tekemä uutislähetys eri teemalla. Uutisankkurina toimii 8-vuotias Leo, joka uutisoi lasten ajankohtaisista ilmiöistä ja käy haastattelemassa kadulla ohikulkevia lapsia. Uutisten lisäksi lapset vanhempineen kutsutaan kerran kuussa mukaan uuteen haasteeseen, josta voi voittaa mahtavia palkintoja. Hyvät eväät, hyvät uutiset -sivuston vierailijoita ilahduttavat toteutetut haasteet sekä monipuolinen lasten tuottama sisältö. Lasten omassa uutismediassa katsotaan asioita vähän matalammasta vinkkelistä ja raportoidaan tärkeimmät ilmiöt pienten maailmasta.

Arla Oy

Eetu Viuhkonen