Arla Protein kehottaa suomalaisia pysymään lujina – vaikuttavat projisoinnit valaisevat pimeää

Tänä vuonna Arlan Protein -brändi ottaa uuden suunnan markkinointiviestinnässään. Arla Protein haluaa koko vuoden ajan juhlistaa suomalaista sisukkuutta uudenlaisella kampanjalla, joka koostuu erilaisista pilke silmäkulmassa kirjoitetuista arjen tarinoista. ”Haluamme kannustaa suomalaisia syömään hyvin ja jaksamaan myös arjen erilaisissa tilanteissa, joissa tarvitaan voimaa ja lujuutta”, tuoteryhmäpäällikkö Anne Giersberg toteaa.

Osana alkuvuoden ulkomainoskampanjaa, Arla Protein käyttää mainonnan tehokeinona ulkomailla jo enemmän käytettyä, mutta Suomessa vielä varsin tuntematonta mainonnan tyyliä: rakennuksiin ja maamerkkeihin projisoituja mainosviestejä. Jättimäinen valoprojisointi on vaikuttava näky kaupunkikuvassa ja sen tarkoituksena on sekoittaa taiteen ja mainonnan rajoja sekä tuoda uutta viihdyttävää sisältöä kuluttajalle. Upea valoteos näkyy vain vähän aikaa rakennuksen kyljessä, jonka jälkeen Arlan projisointiryhmä siirtyy seuraavaan paikkaan. Viestejä ja paikkoja on kymmeniä ja projisoinnit tapahtuvat päivittäin tammikuun ensimmäisten viikkojen aikana. Arla Protein -tiimi kiertää Helsingissä, Tampereella ja Turussa. Osa viesteistä on ennalta suunniteltuja ja osa on reaktiivisia viestejä, jotka ottavat kantaa päivittäisiin uutisaiheisiin.

Arla Proteinin mainostoimisto on Wieden+Kennedy Lontoossa ja 358 Suomessa.

Arla Oy
Anne Giersberg