Ben & Jerry’s esittää: ’Wich -keksijäätelöperhe – keksien ja jäätelön täydellinen yhdistelmä

”Jäätelön ja keksin valloittava yhdistelmä on aina ollut lähellä sydäntämme, ja halusimme tuoda sen faneillemme entistäkin monipuolisemmassa muodossa. Uusi tuoteperhe mahdollistaa Ben & Jerry’s -makunautinnon missä vain, milloin vain”, sanoo Ben & Jerry’s tuotepäällikkö Hanna Lehtisalo.

Son of a ’Wich -monipakkaus
Hyvät asiat tulevat myös pieninä annoksina. Son of a ‘Wich -monipakkauksesta löydät kahdeksan suupalan kokoista keksijäätelöä nautittavaksi ja (ehkä) jaettavaksi. Ihanan pehmeiden suklaahippukeksien välissä olevan tuhdin vaniljakermajäätelöannoksen kruunaavat herkulliset suklaapalat. 8x30ml. 5,99 € *

Ben & Jerry’s – reilua jäätelöä
Aina perustamisestaan lähtien jo miltei neljänkymmenen vuoden ajan Ben & Jerry’s on halunnut tehdä mahdollisimman mielikuvituksellisia ja laadukkaita jäätelöitä niin ihmisiä, eläimiä kuin ympäristöäkin kunnioittaen. Jäätelöiden valmistuksessa kaikki mahdolliset jäätelön raaka-aineet hankitaan Reilun kaupan tuottajilta, sillä Ben & Jerry’sille on tärkeää, että viljelijät saavat oikeudenmukaisen hinnan tuotteistaan. Ylpeydellä kerrommekin, että koko ’Wich -tuoteperhe kantaa kyljessään Reilun kaupan sertifikaattia. Nautitpa sitten ’Wichisi kesäpiknikillä tai sohvalla lempielokuvaasi samalla katsoen, voit tehdä sen hyvällä omallatunnolla!

Kaikki tiedotteessa esiintyvät hinnat ovat suositushintoja.

Hanna Lehtisalo
Tuotepäällikkö