Ben & Jerry’s hemmottelee suklaan, kanelin ja maapähkinävoin ystäviä uutuuksillaan

Ben & Jerry’s ylittää tänä keväänä herkuttelijoiden makeimmatkin unelmat taivaallisen tuhdeilla jäätelöillä, joissa maistuvat SUKLAA, MAAPÄHKINÄVOI sekä KANELIPULLA. Jumalaisten jogurttijäätelöiden ystävät voivat nyt puolestaan nauttia raikkaista mauista myös helposti jaettavassa minikoossa. Kuten aina, myös näitä Ben & Jerry’s -jäätelöuutuuksia voit nauttia eettisyydestä tinkimättä. Ben & Jerry´sin kevätuutuudet ovat kirjaimellisesti Reilua nautintoa!

WHAT-A-LOTTA CHOCOLATE on tuju annos suklaata: suklaakermajäätelöä, -kastiketta ja -keksipaloja. What-a-lotta Chocolate on jokaisella lusikallisella tajunnan räjäyttävä triplasuklainen makunautinto! 6,69 €*

UTTER PEANUT BUTTER CLUTTER täyttää jäätelöaltaat jenkkiklassikko maapähkinävoilla. Tämä uutuus vastaa kaikkien maapähkinävoin fanien villeimpiinkin toiveisiin! Pehmeä maapähkinävoi maistuu niin kermajäätelössä, keksipaloissa kuin keskeltä paljastuvassa reilussa ja rouheisessa keksisydämessäkin, joka viimeistään vakuuttaa vaativimmankin herkkusuun. 6,69 €*

BEN & JERRY’S CINNAMON BUNS – KANELIPULLA AMERIKAN TAPAAN
Cinnamon Buns -jäätelö on tulkinta kanelipullasta Ben & Jerry’s tyyliin. Karamellikermajäätelön, kanelisten kastikepyörteiden ja reilujen kanelipullataikinan palojen yhdistelmä on saanut inspiraationsa korvapuustin amerikkalaiselta serkulta. Cinnamon Buns yhdistää kahvipöydän ykkösherkut, pullan ja jäätelön, herkulliseksi yhdistelmäksi. Lämpimän kotoisa Cinnamon Buns -uutuusmaku on kätevästi saatavilla sekä 500 ml että 150 ml kokoina: niin suurempaan kuin
pienempäänkin makeannälkään.
150 ml 2,49 €*
500 ml 6,69 €*

BEN & JERRY’S GREEK STYLE FROZEN YOGURT MULTIPACK – JUMALAISIA JOGURTTIJÄÄTELÖJÄ MINIKOOSSA
Ben & Jerry’sin kevätuutuudet tuovat myös Greek Style Frozen Yogurt -jäätelöihin ihastuneille iloisia uutisia. Täyteläisten makujen ja herkullisten sattumien kreikkalaistyylinen jogurttijäätelösarja saa uuden muodon monipakkauksessa, joka sisältää neljä pientä 100 ml yksittäispakkausta, makuina suositut RASPBERRY CHOCOLATELY CHUNK sekä VANILLA HONEY CARAMEL. Näistä raikkaista ja kevyemmistä herkuista voi nauttia nyt vaikka ystävien kesken jakaen! 5,99 €*

LISÄTIETOJA:

Maija Helikari,
Brand Manager / Unilever Finland Oy
maija.helikari@unilever.com

Riitta Jantunen, viestintäpäällikkö /
Unilever Finland Oy
riitta.jantunen@unilever.com

Kuvat medialle:
www.opv-media.com
Käyttäjätunnus: Unilever

Salasana: SFPictures

www.benjerry.fi
Instagram: @benjerrysuomi

BEN & JERRY’S – ONNELLISUUTTA LAITUMILTA PAKASTELOKEROIHIN

Kaikki Ben & Jerry’s uutuusmaut ovat luonnollisesti yhtä reiluja kuin muutkin Ben & Jerry’s jäätelöt, mistä on osoituksena jokaisesta pakkauksesta löytyvä Reilun kaupan merkki. Nautitpa sitten täyteläisistä mauista yksin tai yhdessä, voit aina tehdä sen hyvällä omatunnolla, sillä Ben & Jerry’s on omistautunut ylittämään nautiskelijoiden villeimmätkin kuvitelmat ja toiveet toimimalla kaikessa vastuullisesti.

Reiluja raaka-aineita
Ben & Jerry’s on perustamisvuodestaan 1978 lähtien pyrkinyt tekemään mahdollisimman laadukkaita ja mielikuvituksellisen makuisia jäätelöitä niin ihmisiä, eläimiä kuin ympäristöäkin kunnioittaen. REILUN KAUPAN SERTIFIKAATTI on merkkinä siitä, että kaikki mahdolliset raaka-aineet hankitaan Reilun kaupan tuottajilta. VÄHÄOSAISIA TYÖLLISTÄVÄ GREYSTONIN LEIPOMO NEW YORKISSA leipoo Ben & Jerry’s -jäätelöissä käytettävät herkulliset brownie-leivonnaiset. Jäätelöiden valmistuksessa käytetään ainoastaan VAPAIDEN KANOJEN MUNIA ja CARING DAIRY -OHJELMA keskittyy jäätelöiden pääraaka-aineena käytettävän maidon kestävään tuotantoon ja lehmien onnelliseen elämään.

Jos se on sulanut, se on pilalla!
Ponnistuksia tehdään myös maapallon hyvinvoinnin edistämiseksi: Ben & Jerry’s on viimeisen viiden vuoden aikana lahjoittanut 2,4 miljoonaa euroa kampanjaan ilmaston lämpenemistä vastaan. Ben & Jerry’s tekeekin monimuotoisesti ja jatkuvasti työtä oikean tasapainon löytymiseksi onnellisten ihmisten, eläinten ja onnellisen maapallon välillä!