Biozell lanseeraa uuden hiuspohjan hyvinvointiin keskittyvän tuoteperheen

Kotimainen hiustenhoitobrändi Biozell lanseeraa elokuussa 2024 uuden hiuspohjan hyvinvointiin keskittyvän tuotesarjan, joka on kehitetty vastaamaan erilaisten hiuspohjien ja hiusten tarpeisiin kosteuttamalla, rauhoittamalla sekä tasapainottamalla hiuspohjaa.

Biozell Professional tuo markkinoille täysin uuden Biozell Scalp -tuotesarjan, joka keskittyy tuomaan kosteutusta sekä tasapainoa hiuspohjalle. Uusi sarja edistää sekä hiuspohjan että hiusten terveyttä.

"Hiusrakkaus alkaa hiuspohjan hyvinvoinnista. Olemme innoissamme Scalp -sarjan lanseerauksesta, sillä se mahdollistaa hiuspohjan hoitamisen yhtä huolellisesti kuin olemme tottuneet hoitamaan kasvojen ihoa. Tuotteidemme luonnolliset ainesosat kosteuttavat, rauhoittavat ja tasapainottavat hiuspohjaa, mikä on avain elinvoimaiselta näyttäviin ja tuntuviin hiuksiin", iloitsee Biozell -brändin Brand Manager Hanna Nikula.

Kosteutusta ja tasapainoa hiuspohjalle

Biozell Scalp –tuoteperhe koostuu kahdesta linjasta.

Hydrating-linja on suunniteltu tukemaan hiuspohjan ja hiusten luonnollista kosteustasapainoa. Hydrating -tuotteet sisältävät huolellisesti valittuja ainesosia, kuten luonnollista sokeriyhdistettä (Pentavitin®) sekä kotimaista betaiinia ja kauraksylitolia, jotka yhdessä auttavat ylläpitämään hiuspohjan optimaalista kosteustasapainoa. Linjaan kuuluvat kosteuttava shampoo, hoitoaine ja seerumi.

Balancing-linjan tavoitteena on tasapainottaa rasvoittuvaa hiuspohjaa ja ehkäistä hilseilyä. Linjan tuotteet sisältävät Scalposine™-hilseaktiivia, kofeiinia, mentolia ja rosmariiniöljyä, jotka yhdessä virkistävät ja tasapainottavat hiuspohjaa. Balancing linjaan kuuluvat tasapainottava shampoo sekä hoitoneste.

"Hiuspohjan terveyteen vaikuttavat useat tekijät, kuten stressi ja ilmansaasteet, joihin emme voi aina vaikuttaa. Oikeilla tuotteilla voimme kuitenkin auttaa tasapainottamaan ja tukemaan hiuspohjan luonnollista hyvinvointia. Scalp -sarjan avulla pyrimme vastaamaan juuri näihin haasteisiin, ja uskomme sen olevan loistava lisä jokaisen hiustenhoitorutiiniin", Nikula jatkaa.

Biozell Scalp -sarja ei keskity pelkästään hiuspohjan hoitoon, vaan myös vastuullisuuteen. Kaikki tuotteet valmistetaan uusiutuvalla energialla Vantaan Piispankylässä, ja ne ovat vegaanisia sekä silikonittomia. Lisäksi tuotteiden pakkaukset on valmistettu 100 % kierrätetystä PET-muovista, joka on kerätty merien ranta-alueilta osana Prevented Ocean Plastic -ohjelmaa, ehkäisten näin muovijätteen päätymistä mereen.

Uudet tuotteet ovat saatavilla elokuussa 2024 hyvin varustelluista päivittäistavarakaupoista sekä verkkokaupoista. Vanha hiuspohjaan keskittynyt Therapeutic -sarja poistuu valikoimasta.

Kuvapyynnöt:
Miltton
Kuvapankki: https://galleries.launchmetrics.com/p/miltton-production/showrooms/60ba143acef17e00087acde5
anna.enbuske@miltton.com

Lisätietoja tuotteista ja lanseerauksesta:
Hanna Nikula, Brand Manager
hanna.nikula@transmeri.fi

Biozell
Biozell on kotimainen hiustenhoitosarja, jonka juuret ulottuvat 1940-luvulle asti. Biozellin kattava valikoima sisältää kampaamolaatuisia muotoilu- ja hiustenhoitotuotteita, hoitavia sävytteitä ja miesten hiusmuotoilutuotteita. Ammattilaatuiset ja innovatiiviset Biozell -tuotteet on kehitetty ja valmistettu Suomessa. Biozell-tuotesarja on saatavilla hyvin varustelluista päivittäistavarakaupoista kautta maan. Lue lisää: https://biozell.fi

Oy Transmeri Ab
Oy Transmeri Ab on vuonna 1928 perustettu suomalainen perheyritys, joka kehittää, maahantuo ja markkinoi päivittäistavaratuotteita ja kosmetiikkaa Suomessa sekä Baltiassa. Transmerin omiin brändeihin kuuluvat mm. Lemon Juice & Glycerine, Ibero ja Biozell. Transmerin maahantuomista brändeistä tuttuja kuluttajille ovat mm. Chanel, Mádara ja OFF!. Pitkäjänteinen toimintatapa ja paikallismarkkinoiden asiantuntemus mahdollistaa kilpailukykyisten brändien menestymisen. Yhtiön liikevaihto on noin 44 miljoonaa euroa ja se työllistää noin 90 henkilöä. Oy Transmeri Ab on osa Transmeri Groupia. Lue lisää: www.transmeri.fi