Bosch tuo markkinoille BITURBO-akku-upotussahan ammattilaisille

• Leikkaa reunaan saakka
  • Kompakti ja helposti kuljetettava muotoilu
  • Tuottaa jopa 1800 watin johdollista konetta vastaavan tehon

Bosch esittelee nyt uuden akkukäyttöisen upotussahan osana yrityksen suosittua BITURBO-sarjaa. GKT 18V-52 GC Professionalia voidaan käyttää 8,0 ja 12,0 Ah:n ProCORE18V-akkujen kanssa maksimaalisen suorituskyvyn saavuttamiseksi. Sahaa on mahdollista käyttää myös muiden Bosch Professional 18V -akkujen kanssa.

Hyviä uutisia puusepille ja timpureille: Bosch tuo markkinoille ensimmäisen akku-upotussahan 18 V:n sarjassa. GKT 18V-52 GC Professional leikkaa nopeasti ja tehokkaasti jopa 52 mm:n materiaaleja ja mahdollistaa ohjauskiskollaan tarkat leikkaukset.Upotussaha soveltuu erityisen hyvin puusepäntyöhön, esimerkiksi huonekalujen nikkarointiin, keittiöiden rakentamisen ja kunnostamiseen sekä parkettilattioiden asennuksen avuksi.

Kompakti muotoilu takaa optimaalisen käytön

Upotussahan ainutlaatuisen ja kompaktin rakenteen ansiosta sitä on helppo käsitellä ja se on ihanteellinen liikuteltavaksi paikasta toiseen. Suunnittelu mahdollistaa sahalla leikkaamisen reunaan saakka – vain 10 mm:n päässä seinästä.

Saha tuottaa hyvin vähän pölyä, ja pölynimurin adapteria voidaan kääntää 360 astetta, jotta sahan mukana tuleva pussi ei ole sahaamisen tiellä. 52 mm:n yltävällä leikkaussyvyydellä ilman kiskoa ja 46 mm kiskon kanssa sahaa voidaan pienestä rakenteestaan huolimatta käyttää hyvin erilaisiin puumateriaaleihin.

Uusien kytkentätoimintojen ansiosta sahan akun varausta on mahdollista seurata. Käyttäjä voi myös pidentää käyttöaikaa jopa 30 prosenttia käyttämällä ”Eco Mode” -toimintoa. Myös sahausnopeutta on mahdollista säätää.

Vuosi 2021 on BITURBO-laitteiden vuosi

Vuonna 2021 Bosch tuo markkinoille useita uusia työkaluja BITURBO-sarjaan, jotka kaikki ovat tehokkaampia kuin valmistajan jo markkinoilla olevat akkukäyttöiset laitteet. Ammattikäyttäjät saavat näin ollen yhtä paljon tai enemmän virtaa käyttöön kuin käytettäessä 1 000–1 800 watin johdollisia laitteita.

Bosch Professional BITURBO Brushless 18 V -järjestelmä

BITURBO on sarja tehokkaita akkukäyttöisiä pienikokoisia työkaluja ammattilaisille. 18 V:n koneilla on poikkeuksellinen suorituskyky yhdistettynä tehokkaaseen 8,0 tai 12,0 Ah:n ProCORE18V-akkuun. Hiiliharjattoman, suuritehoisen moottorin ja jopa 1 800 watin tehon ansiosta laitteet toimivat samalla tavalla kuin kilpailevat kaksi akkua sisältävät mallit tai laitteet korkeammassa jänniteluokassa. Laitteet ovat yhteensopiva olemassa olevien 18 V:n akkujen ja laturien kanssa.

Saatavuus

GKT 18V-52 GC Professional on jo saatavissa Suomessa. Oikeudet muutoksiin pidätetään.

Lehdistökuvat

Lataa lehdistökuvat täältä.