Braun SensoCare mahdollistaa rajattomat muotoilumahdollisuudet hiuksia vahingoittamatta  – maailman ensimmäinen älykäs hiustenmuotoilulaite

Monet naiset haaveilevat salonkitason muotoilusta ja tinkivät hiusten terveydestä saavuttaakseen täydellisen kampauksen. Tästä syystä Braun lanseeraa maailman ensimmäisen älykkään SensoCare -hiustenmuotoilulaitteen, jonka kehittyneen teknologian avulla hiuksia voi muotoilla vaarantamatta niiden terveyttä. SensoCare mahdollistaa ihanteellisen muotoilun kaikille hiuslaaduille. Sen lämpösuojan ansiosta hiuksia voi muotoilla huoletta vaikka päivittäin.

Älykäs teknologia, terveet hiukset

Uusi Braunin SensoCare on maailman ensimmäinen älykäs hiustenmuotoilulaite, jonka innovatiivinen teknologia on luotu yhdessä Braunin tutkijoiden ja insinöörien kanssa. Laite takaa optimoidun lämpötilan jokaiselle käyttäjälle sopivaksi varmistaen siten turvallisen muotoilun. Muutamalla digitaalinäytön napinpainalluksella voi määrittää hiusten pituuden ja paksuuden, jonka jälkeen SensoCare huolehtii kaikesta muusta ja lukee hiuksien kuntoa sekä kosteustasoa 20 kertaa sekunnissa säätäen lämpötilan juuri sopivaksi.

SensoCare -muotoilijan älykkään tekniikan johdosta laite tunnistaa, jos sitä vetää liian nopeasti tai hitaasti hiusten läpi tai jos hiukset ovat liian kosteat ja niitä tulee kuivattaa lisää. Tämä takaa, että kauniisti muotoilluista hiuksista voi nauttia joka päivä niiden hyvinvoinnista tinkimättä. Yksilöllisen käyttäjäprofiilin voi luoda ohjelmoimalla henkilökohtaiset asetukset, jotka ovat aina käyttövalmiina. SensoCare -muotoilijaan pystyy tallentamaan kolme profiilia, joten sen voi jakaa ystävien tai perheenjäsenten kanssa.

Huippustylistin käyttämä Sascha Breuer, kansainvälisesti tunnustettu huippustylisti, joka loi tyylin muun muassa Anne Hathawaylle Les Misérables ensi-iltaan sekä BAFTA 2013 -gaalaan, käyttää uutta SensoCare -laitetta: "Braun SensoCare on niin älykäs, että se on kuin oma stylistisi. Olen muotoillut mallien sekä asiakkaiden hiuksia kolme, neljä tai joskus jopa viisi kertaa päivässä, joten tiedän kuinka huolella hiuksia tulee hoitaa, jotta ne pysyvät terveinä, kiiltävinä ja hyväkuntoisina. SensoCaren ansiosta hiuksia voi muotoilla niin paljon kuin haluaa, luoden erilaisia ​​kampauksia vahingoittamatta niitä. "

Tulos monivuotisen tutkimuksen jälkeen

"Me Braunilla tiedämme tutkimuksemme pohjalta, että hiukset vaurioituvat helposti, jos niitä muotoilee yli 200 °C kuumuusasteella tai jos hiukset ovat liian kosteat", kertoo Frauke Neuser, Braun Hair Care tutkimuksen johtaja. "Monet kampaajat muotoilevat liian kuumalla lämpötilalla, aina 230 °C asteiseen asti, joka voi aiheuttaa vakavaa vahinkoa hiukselle, jos työkalua ei käytä oikein. Yhtä hyvät tulokset voi saavuttaa oikealla työkalulla, sopivalla lämpötilalla ja tietenkin oikealla tekniikalla. Älykäs SensoCare lukee hiusta ottaen huomioon tärkeitä tekijöitä ja säätäen juuri oikean lämpötilan, juuresta latvaan, säilyttäen optimaalisen kosteustasapainon. "

Tyylikäs, huoliteltu look tai hauskat, flirttailevat kiharat; mahdollisuudet ovat rajattomat älykkään SensoCare -muotoilijan ansoista, unohtamatta lämpösuojaa.

Braun SensoCare suositushinta on 139 euroa.

Lisätietoa Braun SensoCare -muotoilijasta ja lopputuloksista, joita laitteella voi saavuttaa osoitteesta www.braun.com/nordic tai www.facebook.com/braunbeauty.

Lisätietoa Braunista:

Hanna Jonasson Drotz, PR Manager Braun Beauty Norden

Puh: +46 8 5352 8456

S-posti: jonassondrotz.h@pg.com

Kuvamateriaalia sekä tuotepyynnöt:

Noora Vappula, Miltton

Puh: 050 527 5292

S-posti: noora.vappula@miltton.fi

P&G Beauty

P&G Beauty toteuttaa haastavimmatkin unelmasi. P&G Beauty on johtava globaali kauneusalan yritys, jolla on yli 100 tuotemerkkiä lähes 127 maassa. P&G Beauty tarjoaa vakiintuneita merkkejä ja täyttää kaikki kauneuteen liittyvät tarpeet. P&G Beautyn tuotemerkkejä ovat mm. Pantene®, Olaya®, Head & Shoulders®, Wella®, Max Factor®, Sassoon Professional ®, Wellaflex ®, Sebastian Professional ®, Koleston® Venus®, Gillette®, Oral-B®, Braun®, SK-II®, Wella Professionals ®, ja tuoksut Hugo®, Boss® ja Lacoste®.www.pg.com saat viimeisimmät uutiset sekä lisätietoa P&G: stä ja sen tuotemerkeistä.