Braun Series 5 vie parranajon uudelle tasolle

Monet ovat jo odottaneet Braunin Series 5 -sarjan uutta tulokasta. Moottoriurheilumaailman tunnelma, joukko teknisiä ominaisuuksia ja kovempi suorituskyky kuin edeltäjässään tarjoavat tehokkaan ja hellävaraisen parranajokokemuksen vuoden jokaisena päivänä.

Braun on vuosien saatossa tuonut markkinoille monta ennennäkemätöntä tuotetta sen jälkeen kun he lanseerasivat ensimmäisen sähköllä toimivan parranajokoneensa vuonna 1950. Series 5 -sarja on ammentanut inspiraatiota moottoriurheilumaailman teknologiasta ja designista. Tunnistettavissa on samoja suunnittelun elementtejä, joita Dieter Rams -klassikko partakone vuodelta 1982 edustaa.

Moottoriurheilumaailman innoittama

Uuden Series 5 -sarjan muotoilu noudattaa tyylikkään aerodynaamista linjaa. Kuitulujitteinen materiaali tuo mieleen kevyen urheiluauton. Koneen takaosan materiaali muistuttaa virtaviivaisen urheiluauton pehmeää rattia. Viitossarjalainen tarjoaa tyylikkään ja kevyen parranajokokemuksen. Laitteen ohjattavuus on huippuluokkaa, ja keveydestään huolimatta se on vankkaa ja kestävää tekoa.

"Uudessa viitossarjassa voima ja tarkkuus on pakattu parranajokoneeseen," kertoo Peter Wallentin, PR Manager Braun Norden. "Sarja vangitsee Braunin olemuksen design-ajattelusta jokaista yksityiskohtaa myöten. Dynaamista suorituskykyä symboloi urheiluautojen jarrusatuloista tuttu punainen tehosteväri."

Parempi suorituskyky ja tarkka lopputulos - hankalimmillekin alueille

Parranajokone on varustettu teknisillä ominaisuuksilla, jotka takaavat mahdollisimman hyvän lopputuloksen. Uuden ihoa myötäilevän jousitusteknologian ansiosta välttyy turhalta painamiselta ja näin parranajo ei ärsytä ihoa. Partakoneessa on personointitoiminto, jonka avulla kasvojen eri alueille voidaan säätää sopivat asetukset. Kääntyvä ajopää mukautuu pienimpien alueiden muotoiluun, kun taas 40 astetta kääntyvä pää helpottaa parranajoa laajemmilla alueilla.

Kaksoisteräverkko ja integroitu leikkuri takaavat tarkemman ajotuloksen ja näin kone voi jatkuvasti ylläpitää korkeatasoisen ja tehokkaan leikkausnopeuden. Kaksoisterät on suunniteltu ajamaan erityisesti itsepäiset ja lyhyetkin partakarvat kaikilta ongelma-alueilta.

Uudet Series 5 -mallit ovat saatavilla kaupoissa syyskuun aikana. Kuvan 5050cc -mallin suositushinta on 249 euroa.

Lisätietoja Braunista:

Peter Wallentin, PR Manager Braun Norden

Puhelin: +46 8 5352 8456

S-posti: wallentin.p@pg.com

Lehdistömateriaali ja testituotteet:

Noora Vappula, Miltton

Puhelin: +358 50 5275292

S-posti: noora.vappula@miltton.fi

P & G Beauty toteuttaa haastavimmatkin unelmasi. P & G Beauty on johtava globaali kauneusalan yritys, jolla on yli 100 tuotemerkkiä lähes 127 maassa. P & G Beauty tarjoaa vakiintuneita merkkejä ja täyttää kaikki kauneuteen liittyvät tarpeet. P & G Beautyn tuotemerkkejä ovat mm. Aussie®, Pantene®, Olay®, Head and Shoulders®, Wella®, VIVA®, Max Factor®, Sassoon Professional®, Wellaflex®, Sebastian Professional®, Koleston®, Venus®, Gillette®, SK-II®, Wella Professionals® ja tuoksut Hugo®, Boss® och Lacoste®. www.pg.com saat viimeisimmät uutiset sekä lisätietoa P & G: sta ja sen tuotemerkeistä