Budbee kasvaa vauhdilla – yhteistyöhön H&M:n kanssa

Ruotsalainen teknologia-startup Budbee on laajentanut  jälleen toimintaansa Suomessa aloitettuaan yhteistyön H&M:n kanssa. Nyt H&M:n asiakkaat voivat halutessaan tilata toimituksen joko kotiovelleen tai läheiselle Budbee Box -pakettiautomaatille entistä ilmastoystävällisemmin.

Budbee vauhdittaa kasvuaan Suomessa aloittamalla yhteistyön H&M:n kanssa. Yhteistyö kasvattaa Budbeen toimintaa Suomessa merkittävästi H&M:n ollessa suurivolyyminen toimija markkinoilla. Budbeen ilmastoystävällisemmän toimintamallin ansiosta toimitukset logistiikkakeskuksilta asiakkaiden kotioville tapahtuu ympäristöjalanjälki minimoituna.

“Se, että niinkin vaikuttava toimija kuin H&M valitsee Budbeen, kertoo paljon alan ympäristövaikutusten tunnustamisesta ja siitä, että heillä on kunnianhimoa rakentaa kestävämpi toimintamalli. Emme voisi olla iloisempia yhteistyöstä”, sanoo Rita Kerola, Budbeen kaupallinen johtaja.

Budbeen tavoitteena on kehittää täysin uudenlainen, asiakaslähtöinen tapa toimittaa verkkokauppatilauksia ja varmistaa alan kasvu kestävällä tavalla. Budbee yhdistää koti- ja pakettiautomaattitoimitukset, jotta asiakkaat voivat saada entistä monipuolisempia ja joustavampia palveluita verkkokauppatilauksiinsa. Asiakkaat voivat tehdä myös palautukset sujuvasti: joko jättämällä paketin kotiovelle Budbeen noudettavaksi tai viemällä palautuksen itse Budbee Box -pakettiautomaattiin.

Budbee toimii nyt H&M:n kanssa neljällä viidestä markkinastaan. Suomessa Budbeen toimituksiin kuuluu H&M:n koko tuotevalikoima, mukaan lukien H&M Home.

Budbee toimii Suomessa pääkaupunkiseudulla, Turussa, Tampereella, Oulussa, Lahdessa, Jyväskylässä ja Kuopiossa. Budbee Box -pakettiautomaatteja on HOK-Elannon myymälöissä, Lidl Finlandin myymälöissä ja R-kioskeissa. Budbeen tavoitteena on mahdollistaa verkkokaupankäynnin kasvu kestävällä ja asiakaslähtöisellä tavalla maailmanlaajuisesti.

Rita Kerola, Head of Commercial, Finland
rita.kerola@budbee.com
+358 40 865 6892

Budbee on teknologiayritys, joka vastaa verkkokauppakuljetusten haasteisiin ratkaisulla, joka yhdistää Budbeen oman logistiikan ja teknologisen innovaation kokonaisuudeksi nimeltä Logtech. Olemme uudistaneet vuodesta 2016 saakka verkkokaupan kotiintoimitusten alaa antamalla päätäntävallan toimitusajasta ja -tavasta asiakkaalle. Tarjoamme innovatiivisia ja joustavia toimituspalveluita yli 25 miljoonalle kuluttajalle Tanskassa, Suomessa, Ruotsissa ja Alankomaissa. Olemme dynaaminen ja vauhdilla kasvava yritys, jonka ensisijaisena tavoitteena on luoda asiakkaalle paras mahdollinen kokemus verkkokaupan kotiinkuljetuksesta. Budbee toimii Suomessa pääkaupunkiseudun lisäksi Tampereella, Turussa ja Oulussa, Lahdessa, Jyväskylässä, Kuopiossa ja Keravalla, ja sitä käyttävät esimerkiksi H&M, Yliopiston Apteekki, Sportamore, Musti ja Mirri, Asos, XXL, Lindex, Stadium sekä Ruohonjuuri. www.budbee.fi