BUSSIAIKATAULUISSA MUUTOKSIA ITSENÄISYYSPÄIVÄNÄ

Bussit liikennöivät itsenäisyyspäivänä torstaina 6.12. poikkeuksellisten aikataulujen mukaan. Itsenäisyyspäivänä matkustavien kannattaa tarkistaa aikataulut etukäteen Matkahuollosta.

Aikataulu- ja hintatiedot internetistä ja palvelunumerosta

Aikataulutiedot saa nopeasti ja helposti Matkahuollon internetsivuilta osoitteesta matkahuolto.fi löytyvästä aikatauluhausta. Mobiilikäyttäjää palvelevat mobiiliaikataulut osoitteessa m.matkahuolto.fi. Aikatauluhakuun kannattaa syöttää tarkka lähtöpäivä, jotta hakupalvelu pystyy huomioimaan juuri matkustuspäivälle osuvat muutokset aikatauluissa.

Aikataulu- ja hintatiedot sekä lippu- ja paikkavaraukset saa myös puhelimitse Matkahuollon asiakaspalvelukeskuksesta 0200 4000, joka on avoinna kaikkina viikonpäivinä ympäri vuorokauden. Numerossa palvelee Matkahuollon asiakaspalvelukeskus ma-pe klo 8-17. Muina aikoina ja myös pyhäpäivinä palvelunumerossa aikataulutiedusteluihin vastaa Eniro Sentraali Oy. Puhelun hinta on 1,99 €/min + pvm.

Tutustu Matkahuollon palveluihin myös Facebookissa facebook.com/matkahuolto ja Twitterissä
twitter.com/matkahuolto sekä Matkahuollon Kahvila -blogissa osoitteessa kahvila.matkahuolto.fi.

Jukka Ylitalo, Oy Matkahuolto Ab, puh. 040 764 4386 tai sähköposti jukka.ylitalo@matkahuolto.fi

Oy Matkahuolto Ab on suomalaisten bussiyritysten omistama bussiliikenteen palvelu- ja markkinointiyritys, jonka pääliiketoiminta-alat ovat Matka- ja Pakettipalvelut. Matkapalvelut kehittää ja ylläpitää julkisen joukkoliikenteen matkustuspalveluja ja -tuotteita, muun muassa valtakunnallista matkalippujärjestelmää. Pakettipalvelut ylläpitää bussiliikenteeseen perustuvaa paketinkuljetusta, jonka kautta paketteja voi lähettää ympäri Suomen, Ahvenanmaalle sekä DHL Expressin kautta ympäri maailmaa. Verkkokaupan ja etämyynnin pakettipalveluja saa Suomen Lähikauppa Oy:n toimipaikoista, joita ovat Siwat, Euromarketit ja Valintatalot. Matkalippujen lunastus- ja matkakorttien latauspalveluja tarjoavat R-kioskit. Matkahuollon noin 2 500 palvelupisteestä 50 on yhtiön omia toimipaikkoja.

Yrityksestä

Miltton Group on Pohjoismaiden nopeimmin kasvava markkinoinnin, vaikuttamisen ja viestinnän asiantuntijatalo, jonka missiona on olla luotetuin neuvonantaja pohjoismaisille yrityksille sekä kansainvälisille organisaatioille New Nordics -alueella. Miltton-ryhmän palveluksessa on yli 250 henkilöä, ja sen liikevaihto oli vuonna 2017 noin 23 miljoonaa euroa, jossa kasvua edellisvuodesta 20 %.