Bussiaikatauluissa muutoksia itsenäisyyspäivänä 6.12.

Bussit liikennöivät itsenäisyyspäivänä perjantaina 6.12. poikkeuksellisten aikataulujen mukaan. Itsenäisyyspäivänä matkustavien kannattaa tarkistaa aikataulut etukäteen Matkahuollosta.

Aikataulutiedot itsenäisyyspäivän poikkeukset mukaan lukien löytyvät internetistä osoitteesta matkahuolto.fi, josta voi ostaa myös nettilippuja ja varata istumapaikan koko matkan ajalle. Kännykän käyttäjää palvelevat mobiiliaikataulut osoitteessa m.matkahuolto.fi. Internetsivujen aikatauluhakuun kannattaa syöttää tarkka lähtöpäivä, jotta hakupalvelu osaa huomioida mahdollisen matkustuspäivälle osuvan poikkeusliikenteen.

-       Torstaina 5.12.2013 on arkiliikenne (torstailiikenne), lisäksi saa ajaa erilliset perjantaivuorot (P).

-       Perjantaina itsenäisyyspäivänä 6.12.2013 on pyhäliikenne (S-vuorot), ei ajeta SS-vuoroja.

-       Lauantaina 7.12.2013 on lauantailiikenne.

-       Sunnuntaina 8.12.2013 on sunnuntailiikenne (sekä S- että SS-vuorot ajetaan).

Aikataulut voi tarkistaa myös puhelimitse Matkahuollon palvelunumerosta 0200 4000, joka on avoinna kaikkina viikonpäivinä ympäri vuorokauden. Numerossa palvelee Matkahuollon asiakaspalvelukeskus ma-pe klo 8 - 17. Muina aikoina ja myös pyhäpäivinä palvelunumerossa aikataulutiedusteluihin vastaa Eniro Sentraali Oy. Puhelun hinta on 1,99 €/min + pvm.

Tutustu Matkahuollon palveluihin myös Facebookissa http://www.facebook.com/matkahuolto ja Twitterissä http://twitter.com/matkahuolto sekä Matkahuollon Kahvila -blogissa osoitteessa http://kahvila.matkahuolto.fi.

Jukka Ylitalo, liiketoimintapäällikkö, Oy Matkahuolto Ab, puh. 040 764 4386

Oy Matkahuolto Ab on suomalainen bussiliikenteen palvelu- ja markkinointiyritys, jonka pääliiketoiminta-alat ovat Matka- ja Pakettipalvelut. Matkapalvelut ylläpitää ja kehittää julkisen joukkoliikenteen matkustuspalveluja, muun muassa valtakunnallisia aikataulu- ja matkakorttijärjestelmiä. Pakettipalvelut ylläpitää ja kehittää bussiliikenteeseen perustuvaa paketinkuljetusjärjestelmää, jonka kautta paketteja voi lähettää ympäri Suomen sekä yhteistyökumppanuuksien ansiosta ympäri maailmaa. Matkahuollolla on 50 omaa toimipaikkaa. Yhdessä yhteistyökumppaneiden kanssa Matkahuollon palveluverkosto kattaa 2 000 palvelupistettä ympäri Suomen. Matkahuolto viettää tänä vuonna 80-vuotisjuhlavuotta.