BUSSIAIKATAULUT MUUTTUVAT VUODENVAIHTEESSA

Bussiaikatauluihin tulee muutoksia 1. tammikuuta 2013. Tarkat tiedot uusista aikatauluista saa Matkahuollon internetsivujen aikatauluhausta sekä asiakaspalvelukeskuksen palvelunumerosta.

Osa bussiaikatauluista muuttuu vuoden vaihteen myötä. Tarkat päiväkohtaiset aikataulut saa Matkahuollon internetsivujen aikatauluhausta osoitteesta matkahuolto.fi. Matkapuhelimen käyttäjää palvelevat mobiiliaikataulut osoitteessa m.matkahuolto.fi. Aikatauluhaku kattaa pika-, vakio- ja lähiliikenteen bussivuorojen aikataulutiedot. Paikallis- ja seutuliikenteen aikataulutiedot paikkakunnittain saa Matkahuollon paikallisliikenteen reittioppaista, joita on käytössä jo yli 20 eri alueella. Reittioppaat löytyvät kukin omasta osoitteestaan esim.

Aikataulu- ja hintatiedot saa myös Matkahuollon asiakaspalvelukeskuksesta 0200 4000, joka on avoinna kaikkina viikonpäivinä ympäri vuorokauden. Numerossa palvelee Matkahuollon asiakaspalvelukeskus ma-pe klo 8-17. Muina aikoina ja myös pyhäpäivinä palvelunumerossa aikataulutiedusteluihin vastaa Eniro Sentraali Oy. Puhelun hinta on 1,99 €/min + pvm.

Tutustu Matkahuollon palveluihin myös Facebookissa facebook.com/matkahuolto ja Twitterissä
twitter.com/matkahuolto sekä Matkahuollon Kahvila -blogissa osoitteessa kahvila.matkahuolto.fi.

Jukka Ylitalo, Oy Matkahuolto Ab, puh. 040 764 4386 tai sähköposti jukka.ylitalo@matkahuolto.fi

Oy Matkahuolto Ab on suomalaisten bussiyritysten omistama bussiliikenteen palvelu- ja markkinointiyritys, jonka pääliiketoiminta-alat ovat Matka- ja Pakettipalvelut. Matkapalvelut kehittää ja ylläpitää julkisen joukkoliikenteen matkustuspalveluja ja -tuotteita, muun muassa valtakunnallista matkalippujärjestelmää. Pakettipalvelut ylläpitää bussiliikenteeseen perustuvaa paketinkuljetusta, jonka kautta paketteja voi lähettää ympäri Suomen, Ahvenanmaalle sekä DHL Expressin kautta ympäri maailmaa. Verkkokaupan ja etämyynnin pakettipalveluja saa Suomen Lähikauppa Oy:n toimipaikoista, joita ovat Siwat, Euromarketit ja Valintatalot. Matkalippujen lunastus- ja matkakorttien latauspalveluja tarjoavat R-kioskit. Matkahuollon noin 2 500 palvelupisteestä 50 on yhtiön omia toimipaikkoja.