Bussiliikenne helatorstaina

Helatorstai 2. kesäkuuta 2011 vaikuttaa bussien aikatauluihin. Tarkat aikataulutiedot saa Matkahuollosta.

Bussiliikenteen aikatauluissa on poikkeuksia helatorstaina 2.kesäkuuta. Kaikki aikataulutiedot, helatorstain poikkeukset mukaan lukien, saa Matkahuollon internetsivuilla osoitteesta matkahuolto.fi ja mobiiliversiona osoitteesta m.matkahuolto.fi. Aikatauluhakuun kannattaa syöttää tarkka lähtöpäivä, jotta hakupalvelu osaa huomioida mahdollisen aiottuna matkustuspäivänä voimassaolevan poikkeusliikenteen.

Aikataulut voi tarkistaa myös puhelimitse Matkahuollon asiakaspalvelukeskuksesta 0200 4000. Asiakaspalvelukeskus palvelee ma-pe klo 8–19, paitsi helatorstaina. Asiakaspalvelukeskuksen ollessa suljettu, palvelunumerossa aikataulutiedusteluihin vastaa Eniro Sentraali Oy. Puhelun hinta on 1,71 € / min + pvm.

Pikavuorojen aikatauluja voi katsoa lisäksi YLE:n teksti-tv:n sivulta 440.

Jukka Ylitalo, henkilöliikennepäällikkö, Oy Matkahuolto Ab, puh. 040 764 4386

Oy Matkahuolto Ab on suomalaisten bussiyritysten omistama bussiliikenteen palvelu- ja markkinointiyritys, jonka pääliiketoiminta-alat ovat Matka- ja Pakettipalvelut. Matkapalvelut kehittää ja ylläpitää julkisen joukkoliikenteen matkustuspalveluja ja -tuotteita, muun muassa valtakunnallista matkalippujärjestelmää. Pakettipalvelut ylläpitää bussiliikenteeseen perustuvaa paketinkuljetusta, jonka kautta paketteja voi lähettää ympäri Suomen, Ahvenanmaalle sekä TNT:n kautta ympäri maailmaa. Verkkokaupan ja etämyynnin pakettipalveluja saa Suomen Lähikauppa Oy:n toimipaikoista, joita ovat Siwat, Euromarketit ja Valintatalot. Matkalippujen lunastus- ja matkakorttien latauspalveluja tarjoavat R-kioskit. Matkahuollon noin 2 500 palvelupisteestä 50 on yhtiön omia toimipaikkoja.