Bussiliikenteessä siirrytään noudattamaan kesäaikatauluja

Bussiliikenteessä siirrytään noudattamaan kesäaikatauluja pääosin maanantaina 2. kesäkuuta. Kesäaikataulut tuovat muutoksia erityisesti koululaisia palveleviin vuoroihin, joista osa jää tauolle koulujen lomakauden ajaksi. Kaikki kesäkuun aikataulutiedot löytyvät Matkahuollon valtakunnallisesta aikatauluhausta osoitteesta matkahuolto.fi. Kännykän käyttäjää palvelevat mobiiliaikataulut osoitteessa m.matkahuolto.fi.

Aikataulutiedot voi tarkistaa myös puhelimitse palvelunumerosta 0200 4000 ympäri vuorokauden vuoden kaikkina päivinä. Numerossa vastaa Matkahuollon asiakaspalvelukeskus arkisin ma-pe klo 8-17 ja muina aikoina Oy Eniro Finland Ab. Puhelun hinta on 1,99 €/min + pvm.

Pikavuorojen aikatauluja voi katsoa lisäksi YLE:n teksti-tv:n sivulta 440.

Lisää muutoksia aikatauluihin tulee tiistaina 1. heinäkuuta, jolloin osan vuoroista luvat muuttuvat. Heinäkuun aikataulutietoja lisätään parhaillaan aikatauluhakuun ja ne kannattaa käydä tarkistamassa kesäkuun lopulla.

Osta bussiliput ennakkoon

Bussi- ja paikkaliput kesämatkoille kannattaa ostaa ennakkoon Matkahuollon verkkosivuilta tai Matkahuollon toimipaikoista. Verkkosivuilla on tarjolla myös erityisen edullisia nettitarjouslippuja. PINS-jäsenet kerryttävät kaikista nettilippuostoksista pinssejä.

Tutustu Matkahuollon palveluihin myös Facebookissa http://www.facebook.com/matkahuolto ja Twitterissä

http://twitter.com/matkahuolto sekä Matkahuollon Kahvila-blogissa osoitteessa http://kahvila.matkahuolto.fi.

Jukka Ylitalo, liiketoimintapäällikkö, Oy Matkahuolto Ab, puh. 040 764 4386, sähköposti jukka.ylitalo@matkahuolto.fi

Oy Matkahuolto Ab on suomalainen bussiliikenteen palvelu- ja markkinointiyritys, jonka pääliiketoiminta-alat ovat Matka- ja Pakettipalvelut. Matkapalvelut ylläpitää ja kehittää julkisen joukkoliikenteen matkustuspalveluja, muun muassa valtakunnallisia aikataulu- ja matkakorttijärjestelmiä. Pakettipalvelut ylläpitää ja kehittää bussiliikenteeseen perustuvaa paketinkuljetusjärjestelmää, jonka kautta paketteja voi lähettää ympäri Suomen sekä yhteistyökumppanuuksien ansiosta ympäri maailmaa. Matkahuollolla on 50 omaa toimipaikkaa. Yhdessä yhteistyökumppaneiden kanssa Matkahuollon palveluverkosto kattaa 2 000 palvelupistettä ympäri Suomen.