BUSSIT KULKEVAT VAPPUNA PYHÄLIIKENTEEN MUKAISESTI

Tiistaina 1. toukokuuta vietettävä vapunpäivä vaikuttaa bussien aikatauluihin. Tarkat aikataulutiedot saa Matkahuollosta. Myös bussiliput kannattaa ostaa jo etukäteen.

Vappu vaikuttaa bussiliikenteen aikatauluihin. Kaikki aikataulutiedot vapunpäivän poikkeukset mukaan lukien saa Matkahuollon internetsivuilla osoitteesta matkahuolto.fi ja mobiiliversiona osoitteesta m.matkahuolto.fi. Aikatauluhakuun kannattaa syöttää tarkka lähtöpäivä, jotta hakupalvelu osaa huomioida myös poikkeusliikenteen.

Vappuna liikennöidään seuraavasti:

• ma 30.4. maanantailiikenne
  • ti 1.5. pyhäliikenteen S-vuorot (ei SS)
  • ke 2.5. keskiviikkoliikenne

Tarkista aikataulutiedot Matkahuollosta

Aikataulut voi tarkistaa Matkahuollon internetsivujen lisäksi myös puhelimitse Matkahuollon palvelunumerosta 0200 4000, joka on avoinna kaikkina viikonpäivinä ympäri vuorokauden. Numerossa palvelee Matkahuollon asiakaspalvelukeskus ma - pe klo 8 – 17. Muina aikoina ja pyhäpäivinä palvelunumerossa aikataulutiedusteluihin vastaa Eniro Sentraali Oy. Puhelun hinta on 1,99 € / min + pvm.

Pikavuorojen aikatauluja voi katsoa lisäksi YLE:n teksti-tv:n sivulta 440.

Osta bussiliput ennakkoon

Bussi - ja paikkaliput voi hankkia jo etukäteen Matkahuollon internetsivuilta. Vappupäivän sekä sitä seuraavan keskiviikon netti- ja paikkaliput on hankittava maanantaihin 30.4. klo 13.00 mennessä. Bussiliput voi myös varata puhelimitse asiakaspalvelukeskuksesta 0200 4000 ma - pe klo 8 - 17 ja lunastaa varatut liput R-kioskeilta tai Matkahuollon omista toimipaikoista. Liput voi käydä ostamassa etukäteen myös paikan päältä Matkahuolloista.

Lisätiedot:

Jukka Ylitalo, Oy Matkahuolto Ab, puh. 040 764 4386 tai s-posti: jukka.ylitalo@matkahuolto.fi