CHEAP MONDAY SHOP-IN-SHOP AUKEAA VALITTUIHIN WEEKDAY-LIIKKEISIIN HELMIKUUSSA 2014

Weekday avaa helmikuussa kolme uutta Cheap Monday shop-in-shopia Berliinin, Oslon ja Tukholman liikkeisiinsä. Näihin tulee myyntiin koko Cheap Mondayn valikoima: miesten ja naisten mallistot, farkut, kengät, asusteet, alusvaatteet ja vauvojen vaatteet.

Ensimmäiset Cheap Mondayn farkut tulivat myyntiin Weekdayn liikkeeseen Olofsgatanille kymmenen vuotta sitten, ja merkin farkut ovatkin nykyään vakituinen osa Weekdayn valikoimaa. Weekdayn vaatteita myydään sen oman nettikaupan lisäksi Ruotsissa, Norjassa, Suomessa, Tanskassa, Hollannissa Saksassa ja Japanissa. Cheap Mondayn tuotteita taas myydään nettikaupan lisäksi yli 2000 eri jälleenmyyjällä. Shop-in-shop tuokin näin ollen kaksi vanhaa tuttua näyttävästi yhteen saman katon alle.

Shop-in-shop -kauppojen visuaalisen ilmeen on suunnitellut arkkitehti- ja designyritys Uglycute, ja siinä yhdistetään esimerkiksi tyylikästä teräsverkkoa ja vaneria. Kauppojen rouhea ja teollinen ulkonäkö poikkeaa suuresti Weekdayn omasta myymäläkonseptista, joten asiakas saa samassa liikkeessä vieraillessaan kaksi hyvin erilaista ostoskokemusta.

Karin Hagman

karin.hagman@weekday.com

Weekday on progressiivinen konseptimyymäläketju. Weekdayn valikoimiin kuuluvat omat mallistot MTWTFSS WEEKDAY, MTWTFSS WEEKDAY Collection, Weekday Vintage, Weekday Collaboration, Fade to W ja 1440. Omien konseptien lisäksi Weekday myymälöiden valikoimiin kuuluvat merkit Cheap Monday, Christophe Lemaire, BACK ja Rodebjer. Rohkeilla ideoilla ja nöyrällä asenteella Weekday pyrkii tarjoamaan laajan valikoiman eri hintaluokkaista vaatetusta aikaansa seuraaville ihmisille. www.weekday.com