CITYCITY-LIPULLA EDULLISESTI LAHDESTA HELSINKIIN

Matkahuollon CityCity-lippu on erityisen edullinen vaihtoehto bussimatkustukseen. Lipulla voi matkustaa nyt myös Lahdesta Helsinkiin.

Matkahuollon CityCity-lippu tarjoaa erinomaisen edullisen vaihtoehdon usein samaa väliä bussilla reissaaville matkustajille. Nyt CityCity-lipulla voi matkustaa myös Lahdesta Helsinkiin. Yhteysvälin lipussa on 22 matkaa, joiden käyttöaika on 120 päivää. Lipun hinta on 250 €, joten yhden matkan hinnaksi jää vain 11,36 €.

CityCity-lipulla on käytössään valtakunnan runsain vuorotarjonta. Helsingin ja Lahden välillä lipulla voi matkustaa päivittäin jopa 70 vuorossa. CityCity-lipulla voi nousta kyydistä ja kyytiin ja Helsingin ja Lahden alueen pikavuoropysäkeiltä. Lipulla voi maksaa yksi matkustaja kerrallaan.

Kaikkiaan CityCity-lippu on käytössä 29 eri yhteysvälillä ja lipun piirissä on päivittäin yli 500 pikavuoroa. CityCity-lipun käyttäjä säästää parhaimmillaan 50 % normaalihintoihin verrattuna. Yksittäisen matkan hinta riippuu kuljetusta yhteysvälistä. CityCity-lipun hinta on kaikille yhteysväleille 250 € ja lippu sisältää yhteysvälistä riippuen 8-36 matkaa. Lippu ladataan Matkahuollon Matkakortille. Matkakortti maksaa ensimmäisellä kerralla 6,50 €, mutta jatkossa samalle kortille voi ladata lisää matkoja kolmen vuoden ajan.

Lahti-Helsinki-lippu säilyy rinnalla

Myös Lahti-Helsinki-lippu säilyy uuden CityCity-lipun rinnalla. Tämän lipun hinta on 245 € ja se sisältää 22 matkaa, joiden käyttöaika on 183 päivää. Lipulla voi matkustaa Lahti-Helsinki ja Lahti-Orimattila yhteysväleillä sekä Lahdesta ja Orimattilasta myös Helsinki-Vantaan lentoasemalle. Yhdellä lipulla voi maksaa samalla kerralla useamman henkilön matkan.

Lipputiedot Matkahuollon sivuilta

Lisätietoja CityCity-lipusta ja muista lipputuotteista saa Matkahuollon internetsivuilta ja asiakaspalvelukeskuksesta, joka palvelee numerossa 0200 4000 (1,99 €/min + pvm). Matkahuollon palveluihin voi tutusta myös Facebookissa facebook.com/matkahuolto ja Twitterissä twitter.com/matkahuolto sekä Matkahuollon Kahvila-blogissa osoitteessa kahvila.matkahuolto.fi.

Jukka Ylitalo, Oy Matkahuolto Ab, puh. 040 764 4386 tai sähköposti jukka.ylitalo@matkahuolto.fi

Oy Matkahuolto Ab on suomalaisten bussiyritysten omistama bussiliikenteen palvelu- ja markkinointiyritys, jonka pääliiketoiminta-alat ovat Matka- ja Pakettipalvelut. Matkapalvelut kehittää ja ylläpitää julkisen joukkoliikenteen matkustuspalveluja ja -tuotteita, muun muassa valtakunnallista matkalippujärjestelmää. Pakettipalvelut ylläpitää bussiliikenteeseen perustuvaa paketinkuljetusta, jonka kautta paketteja voi lähettää ympäri Suomen, Ahvenanmaalle sekä DHL Expressin kautta ympäri maailmaa. Verkkokaupan ja etämyynnin pakettipalveluja saa Suomen Lähikauppa Oy:n toimipaikoista, joita ovat Siwat, Euromarketit ja Valintatalot. Matkalippujen lunastus- ja matkakorttien latauspalveluja tarjoavat R-kioskit. Matkahuollon noin 2 500 palvelupisteestä 50 on yhtiön omia toimipaikkoja.