Clarion Hotel Helsinki Airport on nyt nimeltään Clarion Hotel Aviapolis

Vuonna 2016 avattu Clarion Hotel Helsinki Airport on lunastanut paikkansa yhtenä lentokenttäalueen arvostetuimmista ja kysytyimmistä hotelleista. Hotellin sijainti Aviapoliksen kehittyvän lentokenttäkaupungin sydämessä halutaan nyt tuoda nimessä esille, ja hotelli on nyt nimeltään Clarion Hotel Aviapolis.

Hotelli on avaamisestaan lähtien pitänyt alueellaan ykkössijaa Tripadvisor-verkkopalvelussa, mikä kertoo onnistuneista asiakaskokemuksista. Hyvien kulkuyhteyksiensä ansiosta Clarion-hotellista on muodostunut aktiivisen ja edelleen kehittyvän alueen luontainen kohtaamispaikka: Junamatka Helsinki-Vantaan lentoasemalle kestää vain 2 minuuttia ja Helsingin päärautatieasemalle 30 minuuttia.

“Hotellimme sijainti Aviapoliksen sydämessä haluttiin ehdottomasti nostaa sen nimessä esille. Yhtenä alueen ensimmäisistä hotelleista seuraamme innostuneena sen kasvua ja kehitystä. Hotellimme on yksi alueen tärkeistä kohtaamispaikoista, niin nyt kuin tulevaisuudessa” kertoo Clarionin Area General Manager Inari Lehtinen.

Aviapolis on pääkaupunkiseudun toiseksi suurin ja Suomen voimakkaimmin kasvava yritysalue. Sen kaupunkikeskuksesta rakentuu asukkaiden, palveluiden ja yritysten monimuotoinen ydinalue. Aviapoliksessa kohtaavat niin asukkaat, työntekijät, yrittäjät kuin matkailijat. Alueelle tulee sijoittumaan 25 000 asukasta ja 60 000 työpaikkaa.

Lisätiedot:

Inari Lehtinen, Area General Manager, Clarion Hotels Finland

inari.lehtinen@choice.fi

Outi Hartman, Head of Marketing, Clarion Hotels Finland
 outi.hartman
@choice.fi

Energia, rohkeus ja intohimo - tällä asenteella Suomen ensimmäiset Clarion-hotellit ovat nousseet pääkaupunkiseudun raikkaimmaksi hotelliketjuksi. Hotellit tarjoavat unohtumattomia kokemuksia aina tuhannen hengen business-tapahtumista vapaa-ajan juhlahetkiin.

Clarion-hotellit kuuluvat Nordic Choice Hotels -ketjuun. Nordic Choice Hotels on yksi Pohjoismaiden ja Baltian suurimmista hotellitoimijoista yli 200 hotellin kokonaisuudellaan.