Clarion tuo huippusuositun tapahtumakonseptin Suomeen – Jätkäsaareen piilotetaan kiirastorstaina 50 kultamunaa

Suomeen saapuva hotellibrändi Clarion järjestää kiirastorstaina pääsiäismunajahdin Helsingin Jätkäsaaressa. Eri puolille Jätkäsaarta piilotetaan 50 kultaista pääsiäismunaa, jotka sisältävät kiinnostavia palkintoja. Ruotsin Göteborgissa alkunsa saanut ja jättisuosion saavuttanut tapahtuma järjestetään tänä pääsiäisenä ensimmäistä kertaa kaikkialla Pohjoismaissa.

Pääsiäismunajahti järjestettiin ensimmäistä kertaa Göteborgissa kaksi vuotta sitten. Jahti herätti paljon kiinnostusta mediassa ja houkutteli paikalle tuhansia osallistujia. Tänä vuonna tapahtuma järjestetään ensimmäistä kertaa yli 30 kaupungissa Pohjoismaissa ja Baltiassa. Tapahtumiin odotetaan yhteensä jopa 12 000 osallistujaa.

”Clarionille on tärkeää olla osa kaupunkilaisten elämää – myös ennen hotellien aukeamista. Pääsiäismunajahti on ollut valtavan suosittu Ruotsissa ja toivon että myös helsinkiläiset löytävät tapahtuman”, kommentoi Clarion Hotels Finlandin Area General Manager Inari Lehtinen.

Clarion piilottaa 50 kultaista pääsiäismunaa Jätkäsaareen torstaina 24.4. klo 6.00. Pääsiäismunat piilotetaan Jätkäsaareen julkisille alueille ja tiloihin. Jokainen pääsiäismuna sisältää palkinnon. Palkintona on mm. yö lokakuussa Jätkäsaareen aukeavan Clarion Hotel Helsingin sviitissä. Pääsiäismunat sisältävät ohjeet palkintojen lunastamiseen. Pääsiäismunajahti päättyy klo 18.00.

Clarion Hotel Helsinki avaa ovensa Jätkäsaaressa 17. lokakuuta ja Clarion Hotel Helsinki Airport Vantaan Aviapoliksessa 22. lokakuuta 2016. Molempiin hotelleihin avataan myös huippukokki Marcus Samuelssonin suunnittelema ravintolakonsepti Kitchen & Table. Avauduttuaan hotellit tulevat työllistämään noin 250 henkilöä. Suurin osa henkilökunnasta rekrytoidaan 9.5. järjestettävässä Talent Hunt -rekrytointitapahtumassa Finlandia-talolla.

Pääsiäismunajahti Facebookissa: https://www.facebook.com/events/918781511651393/

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:

Ulla Helander
Miltton Oy
ulla.helander@miltton.fi

Inari Lehtinen
Area General Manager
Clarion Hotels Finland
inari.lehtinen@choice.
fi

Clarion Hotel -brändin hotellit ovat energisiä kohtaamispaikkoja, jotka sijaitsevat keskeisellä paikalla ja sopivat konferenssien, tapahtumien ja liiketapaamisten järjestämiseen. Clarion Hotel on valittu seitsemän kertaa peräkkäin Ruotsin parhaaksi hotelliketjuksi Grand Travel Awards -kilpailussa. 1 200 alan myyntiedustajaa äänestävät kilpailun voittajasta. Clarion Hotel on osa Nordic Choice Hotels -ryhmää. Lisätietoja: www.nordicchoicehotels.com/clarion

Nordic Choice Hotels on yksi Pohjoismaiden ja Baltian suurimmista hotellitoimijoista 186 hotellin ja 13 000 työntekijän kokonaisuudellaan. Nordic Choice Hotels muodostuu Comfort, Quality ja Clarion Hotel -tuotemerkeistä sekä 15 itsenäisestä hotellista. Kaikilla ketjun hotelleilla on ISO 14001 -ympäristösertifikaatti.