Clarionilta pelisovellus Euroopan ensimmäisenä hotelliketjuna: joulukalenterissa palkintoina yhteensä 100 hotelliyötä

Tänä jouluna Clarion-hotellien joulukalenteri on osa hotelliketjun Clarion Empire -pelisovellusta. Sovelluksen jouluhaasteessa on mahdollista voittaa hotellikerroksellinen huoneita: palkintoina jaetaan 100 hotelliyötä ketjun eri hotelleissa. Lokakuussa Suomessa ovensa avanneista Clarion Hotel Helsingistä ja Clarion Hotel Helsinki Airportista on kummastakin palkintona kolme hotelliyötä.

Clarion on Euroopan ensimmäisenä hotelliketjuna kehittänyt oman pelisovelluksensa. Clarion Empire -sovellus on ollut saatavilla Ruotsissa ja Norjassa alkuvuodesta saakka, ja nyt jouluhaasteen myötä sovellusta voi pelata myös Suomessa. Peli on saanut naapurimaissamme hyvän vastaanoton, ja tuhannet pelaajat ovat jo kokeilleet peliä ja voittaneet palkintoina esimerkiksi aamiaisia, illallisia ja hotelliöitä.

Jouluhaasteessa Clarion-hotellit jakavat palkintoina yhteensä 100 hotelliyötä kaikkien pelaajien kesken. Kaikki Clarion-ketjun hotellit osallistuvat kampanjaan, eli yhteensä mukana on 77 hotellia Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa, jossa lokakuussa avautuneet Clarion Hotel Helsinki ja Clarion Hotel Helsinki Airport kumpikin palkitsevat onnekkaat pelaajat kolmella hotelliyöllä.

“Haluamme tarjota vieraillemme ja kaupunkilaisille yllätyksiä. Mobiilipelit ovat suosittuja kaikkien ikäluokkien keskuudessa, ja siksi päätimme kehittää pelisovelluksen ‒ ahkerimmat pelin fanit voivat voittaa sen kautta upeita palkintoja”, sanoo Jessica Castegren, Head of Marketing & Communication, Clarion Hotel.

Miten peli toimii?
Clarion Empire toimii kuten joulukalenteri, eli joka päivä jokaisella pelaajalla on uusi mahdollisuus voittaa hotelliyö. Keräämällä pisteitä pelissä pelaajilla on mahdollisuus voittaa hotelliyö jossakin Clarion-ketjun hotelleista Pohjoismaissa. Joka päivä palkitaan kolme voittajaa, paitsi ”Let’s go crazy” -päivinä, jolloin Clarion palkitsee 10 voittajaa. Pelaaja voi osallistua arvontaan kerran päivässä saavutettuaan vaaditun pistetason. Pisteet nollautuvat aina keskiyöllä, joten seuraavana päivänä on taas mahdollista osallistua arvontaan.

Clarion Empiren jouluhaaste on ladattavissa App Storesta ja Google Playstä 1.12. alkaen. Pelin tavallinen versio on ladattavissa ympäri vuoden.

Lataa Clarion Empire App Storesta:

Lataa Clarion Empire Google Playstä: https://play.google.com/store/apps/details?id=se.nordicchoicehotels.clarionempire&hl=sv

Clarion Hotel -brändin hotellit ovat energisiä kohtaamispaikkoja, jotka sijaitsevat keskeisellä paikalla ja sopivat konferenssien, tapahtumien ja liiketapaamisten järjestämiseen. Clarion Hotel on valittu seitsemän kertaa peräkkäin Ruotsin parhaaksi hotelliketjuksi Grand Travel Awards -kilpailussa. 1 200 alan myyntiedustajaa äänestävät kilpailun voittajasta. Clarion Hotel on osa Nordic Choice Hotels -ryhmää. Lisätietoja: www.nordicchoicehotels.com/clarion

Nordic Choice Hotels on yksi Pohjoismaiden ja Baltian suurimmista hotellitoimijoista 186 hotellin ja 13 000 työntekijän kokonaisuudellaan. Nordic Choice Hotels muodostuu Comfort, Quality ja Clarion Hotel -tuotemerkeistä sekä 15 itsenäisestä hotellista. Kaikilla ketjun hotelleilla on ISO 14001 -ympäristösertifikaatti.

Lisätiedot ja haastattelupyynnöt:

Ulla Helander