Clas Ohlson avaa interaktiivisen verkkokaupan Suomessa

Vähittäiskauppa-alan yritys Clas Ohlson avaa uuden interaktiivisen verkkokaupan maanantaina 3. syyskuuta. Verkkokaupassa on tarjolla tuhansia tuotteita ja varaosia. Sivustolla on myös suora chat-ominaisuus jonka avulla asiakkaat voivat keskustella suoraan Clas Ohlsonin henkilökunnan kanssa.

”Perustimme verkkokaupan, jotta tuotteemme olisivat yhä useampien suomalaisten saatavilla sekä inspiraationa ja apuna arjen ongelmien ratkaisemisessa. Myymälöiden, verkkokaupan ja muiden palvelukanaviemme yhdistelmällä tavoitamme uusia asiakkaita kaikkialla Suomessa”, Clas Ohlson Suomen toimitusjohtaja Sampo Päällysaho kertoo.

”Esimerkkinä tarjoamastamme arjen avusta ovat kovin ajankohtaiset LED-valot, jotka korvaavat pian nykyiset hehkulamput. Valikoimissamme on yhteensä 33 erilaista LEDiä, ja oikean mallin valintaan saa suoraan apua verkkokaupan asiakaspalvelijalta.”

Entistä parempaa palvelua sekä tietoa asiakkaille

Clas Ohlsonin verkkokaupasta on saatavilla yli 9 000 erilaista varaosaa ja tarviketta.

Verkkokauppa täydentää Clas Ohlsonin palvelukonseptia tuomalla uuden palvelukanavan myymälöiden, sosiaalisen median, hakupalvelujen, puhelinpalvelun sekä postitse jaettavan katalogin rinnalle. Verkkokaupassa voi tuotteiden ostamisen ohella myös tutustua tuotetietoihin itselle sopivaan aikaan ja haluamassaan paikassa ennen vierailua

Clas Ohlson -myymälään.

Erityisen kuluttajaystävälliseksi verkkokaupan tekee asiakkaiden avuksi tarkoitettu interaktiivinen chat-ikkuna, jonka avulla kuluttajat saavat halutessaan reaaliaikaista apua tuotteiden ostosta tai niiden ominaisuuksista.

Uutta verkkokauppaa on valmisteltu kahden vuoden ajan. Ruotsissa ja Norjassa Clas Ohlsonin verkkokauppa aloitti toimintansa aikaisemmin tänä vuonna.

”Monet asiakkaat ovat positiivisesti yllättyneitä kuultuaan, että tarjoamme varaosia tuhansiin tuotteisiin. Varaosamyynti pidentää koneiden, työkalujen, elektroniikan, taloustavaroiden, multimedian ja vapaa-ajantuotteiden elinkaarta. Tämä on paitsi osa asiakaspalveluamme, myös keino varmistaa, ettei laitteita päädy turhaan kaatopaikalle”, Päällysaho toteaa.

Lisätietoa verkkokaupasta:

Sampo Päällysaho, toimitusjohtaja, puh. 043 824 4431

sampo.paallysaho@clasohlson.fi

Elina Standertskjöld-Nordenstam, markkinointi- ja viestintäpäällikkö, puh. 040 752 2804

elina.standertskjöld-nordenstam@clasohlson.fi

Verkkokauppaan osoitteesta: