Clipper-teet tuovat lämpöä ja hyvää mieltä pimeneviin syysiltoihin

Clipper-teet herkullisine sisältöineen ja kauniine pakkauksineen lämmittävät mieltä syksyn aikana. Clipperin teevalikoimaan kuuluu laaja valikoima vihreitä, mustia, valkoisia - ja yrttiteelaatuja. Kaikki juomat ovat lisäksi joko Reilun Kaupan tai luomutuotteita, joten niitä voi nauttia hyvällä omallatunnolla. Teet soveltuvat erinomaisesti sekä omaksi iloksi että upeiden pakkauksiensa ansiosta myös lahjaksi.

Clipperin herkullisia ja täyteläisiä teelaatuja tulisi aina löytyä keittiön kaapeista; lisäämällä vain vettä höyryävä herkkuhetki on valmis. Clipper-teetä voi nauttia pitkin päivää, sillä valikoimasta löytyy teelaatu jokaiseen hetkeen: aina aamua piristävästä vihreästä teestä, päivällä lämmittävään hedelmiä ja yrttejä yhdistelevään infusion-teehen sekä uneen tuudittavaan yrttiteehen.

Clipper-teet – höyryävän herkullista

Mansikka & Raparperi: Huomiota herättävä hedelmäinen luomusekoitus makeasta mansikasta ja herkullisesta raparperista. Luonnollisesti kofeiiniton.

Mustaherukka & Mustikka: Uskalias luomutee, jossa sekoitus pursuavia mustikoita ja maukasta mustaherukkaa. Luonnollisesti kofeiiniton.

Sitruuna & Inkivääri: Raikas ja kirpeä sitruuna yhdistyy lämmittävään inkivääriin. Tee on luomutuote ja luonnollisesti kofeiiniton.

Detox: Herkullinen ja puhdistava luomutee on sekoitus kiinanruusua, lakritsinjuurta, nokkosta ja aloe veraa. Luonnollisesti kofeiiniton.

Vihreä tee luomu: Vihreä luomuteesekoitus tarkoin valikoiduista teelajikkeista. Luonnollinen antioksidanttien lähde.

Valkoinen appelsiini: Kevyt ja hienovarainen luomutee valmistettu valkoisen teen nupuista ja kirpeästä appelsiinista. Luonnollinen antioksidanttien lähde.

Miltton Oy

Katja Nyman

katja.nyman@miltton.fi

Clipper Teas Ltd on vuonna 1984 perustettu englantilainen teetalo. Se lanseerasi ensimmäisen Reilun kaupan teen vuonna 1994, jolloin Reilun kaupan tuotteita oli myynnissä vasta harvoja. Clipperin tuotevalikoimista löytyy tavanomaisten teelaatujen lisäksi luomu- ja Reilun kaupan teetä. Teen valmistuksessa ei ole myöskään käytetty keinotekoisia aineita ja teepussit ovat valkaisemattomia. Tee on tuotettu tarjoamalla viljelijöille parhaimmat mahdollliset olosuhteet. Clipper-teetä tuo maahan Aduki Oy, joka on markkinoinut Suomessa luomu- ja Reilun kaupan tuotteita jo vuodesta 1980.