Collector haastaa äänestämään: mikä on kaikkien aikojen Ilves-hetki?

Ilveksen kotiotteluissa on esitetty syksyn aikana joukkueen kaikkien aikojen klassikkohetkiä videoina. Lauantai-illan kotiottelussa videosarja huipentuu huikeaan, kahdeksanteen päätösjaksoonsa. Ilves ja rahoitusyhtiö Collector haastavat jääkiekon ystävät valitsemaan kaikista hetkistä yhden sykähdyttävimmän.

Lauantain 2.11. Ilves-Jokerit-ottelussa esitetään Collectorin ja Suomen Montreal Canadiensiksi tituleeratun Ilveksen kahdeksanosaisen videosarjan viimeinen osa. Videosarjassa on esitelty Suomen kaikkien aikojen menestyneimmän jääkiekkoseuran klassikkohetkiä ja tunnelmoitu upeita onnistumisia aina Suomen mestaruudesta 1952 kaikkien aikojen pisimpään SM-liigaotteluun.

”Olemme onnistuneet herättämään henkiin monta hienoa kiekkomuistoa ja on ollut upeaa huomata, että se on inspiroinut faneja myös muistelemaan omia, unohtumattomia kokemuksiaan. Nyt toivommekin kaikkien jääkiekon ystävien osallistuvan myös sykähdyttävimmän hetken valintaan”, Collectorin toimitusjohtaja Miika Engström kertoo.

Facebookissa jaossa huippupalkintoja

Äänestäminen käynnistyy Ilveksen Facebook-sivuilla jo perjantai-iltana, ja pääpalkintona arvotaan 1 000 euron lahjakortti SOK:n ja Prisman verkkokauppoihin. Lisäksi osallistuneiden kesken on jaossa Ilveksen keräilytavaraa, kuten liigapelaajien mailoja, harjoituspelipaitoja sekä kypäriä, ja kaksi VIP-pakettia Tampereella järjestettävään Open Ice Winter Classic -otteluun. Kilpailun päätyttyä lisää unohtumattomia hetkiä halutaan löytää myös fanien omista arkistoista.

”Olemme hyvin tyytyväisiä yhteistyöhön. Hieno yhteinen tavoitteemme on aloittaa faneilta löytyvän materiaalin keräys heti maajoukkuetauon päätyttyä. Odotamme mielenkiinnolla, minkälaista materiaalia faneillamme on hallussaan”, Ilveksen toimitusjohtaja Timo Virolainen kuvailee.

Paras video ja kisan voittajat julkistetaan perjantaina 15.11. Ilves-Tappara-pelissä. Kilpailun päätyttyä Ilves ja Collector aloittavat jääkiekkofaneilta löytyvien Ilves-kuvien ja -tekstien keräämisen.

Linkki kahdeksanteen videoon:

Toimitusjohtaja Miika Engström, Collector, 0400 998 970, miika.engstrom@collector.fi
Toimitusjohtaja Timo Virolainen, Ilves, 0400 836683, timo.virolainen@ilves.com

www.collector.fi

Collector on luottomarkkinointiyritys, jonka tavoitteena on olla luova ja uudella tavalla ajatteleva toimija rahoitusalalla. Collector tarjoaa yrityksille palveluita, jotka vapauttavat pääomaa ja mahdollistavat tehokkaan ja turvallisen ostamisen sekä laskulla että osamaksulla. Collector tarjoaa myös laina- ja talletuspalveluja sekä luottokortteja yksityishenkilöille. Collector on kasvanut tasaiseen tahtiin aloitettuaan toimintansa vuonna 1999. Tällä hetkellä Collectorilla on yli 200 työntekijää, jotka työskentelevät Göteborgin, Tukholman, Oslon ja Helsingin toimipisteissä.