Cresense avaa tytäryhtiön Piilaaksoon

Asiakaskeskeiseen palvelumuotoiluun erikoistunut Cresense Oy vahvistaa toimintojaan perustamalla tytäryhtiön Kalifornian San Joséhen. Suomalaisyritys palvelee asiakkaitaan nyt kolmella mantereella.

Cresense jatkaa kansainvälistymistään Kalifornian Piilaaksossa. Alkuvuodesta 2013 yritys perusti ensimmäisen tytäryhtiönsä Singaporeen tukemaan asiakkaidensa palvelutarpeita Aasiassa. Laajentuminen Yhdysvaltoihin tuli ajankohtaiseksi, sillä palvelumuotoilun tarve on kasvanut viime vuosina voimakkaasti.

”Monen kansainvälisesti menestyneen suomalaisyrityksen taustalla on onnistunut palvelumuotoilu. Yhdysvalloissa palvelumuotoilu on selvästi muuta maailmaa edellä, joten markkina on myös siltä kannalta kiinnostava ja paikallinen läsnäolo on välttämätöntä. Haluamme palvella asiakkaitamme siellä, missä tarve on, jotta voimme tutkia ja suunnitella tuotteet ja palvelut vastaamaan paikallisten tarpeita ja toiveita”, toteaa Cresensen toimitusjohtaja Marko Rapeli.

”Asiakkaisiimme kuuluu muun muassa useita kansainvälisesti menestyneitä ICT:n, teollisuuden ja pelialan toimijoita sekä muita digitaalisten palvelujen tarjoajia. Aasian ja Pohjois-Amerikan markkinoiden kattaminen antaa toiminnallemme globaalin ulottuvuuden ja tarjoaa asiakkaillemme selkeitä synergiaetuja. Näemme valtavan kasvumahdollisuuden niin suomalaisten asiakkaiden kuin amerikkalaisten yritysten kanssa”, Rapeli jatkaa.

Erinomainen asiakaskokemus on nykyään yrityksille kriittinen menestystekijä. Ammattimainen asiakaslähtöinen palvelusuunnittelu tuottaa yrityksille konkreettisia tuloksia, kuten myynnin, asiakasuskollisuuden ja tehokkuuden kasvua.

Cresense Oy, Marko Rapeli, toimitusjohtaja, puh. 050 3233 973

Vuonna 2001 perustettu Cresense Oy on asiakaskeskeiseen palvelusuunnitteluun erikoistunut yritys. Cresense auttaa yrityksiä luomaan käyttökokemukseltaan ylivertaisia palveluita, joilla lisätään organisaation tehokkuutta ja kilpailukykyä sekä kehitetään brändiä.