DEDICATED TO DENIM

Weekday on ylpeä denim-tuotteistaan, eikä syyttä – heillä tiedetään miten yhdistää hyvä laatu, istuvuus ja mukavuus. Farkkujen mallit ja pesut ovat muuttuneet vuosien aikana, mutta Weekdayn tavoite olla paras farkkubrändi on ja pysyy. Tänä sesonkina Weekday esittelee ylpeänä kaksi uutta farkkumalliaan; Tuesday mint blue ja Tuesday image blue on valmistettu asiakkaiden lahjoittamista kierrätetyistä vaatteista, jotka ovat kertyneet I:collect-hankkeen myötä. Lisäksi AW14 -mallistossa nähdään uusi suoralahkeinen naisten farkkumalli; Issue-mallia voi pitää lantiolla boyfriend-tyyliin, sekä vyötäröllä 60-luvun Jane Birkin-tyyliin.

Denim on tänä sesonkina tummempaa ja grey cast (tumma harmahtava indigo) on kauden ydinväri. Ikon-malli edustaa miesten klassista cigarette-mallia, johon kuuluu nilkkapituiset, suorat ja kapeat lahkeet. Malliston muiden vaatteiden leikkaukset ovat väljiä, mikä korostaa suoralahkeisten farkkujen tyylikkyyttä. Giselle-farkkuhame on ilmava ja naisellisesti laskostettu. Denim-paidat ja -talvitakit ovat malleiltaan leveitä korostaakseen farkkujen kapeaa linjaa. Kankaat ovat raakaa denimiä ja ne on viimeistelty laadukkaasti; näin on saatu luksusta arkisiin vaatekappaleisiin.

WEEKDAY – the denim destination

Tänä sesonkina Weekday on laajentanut farkkuvalikoimaansa 28 malliin ja 130 pesuun. Kaikki mallit maksavat 45€. Kaikista Weekdayn liikkeistä löytyy farkku-asiantuntijoita, jotka osaavat neuvoa oikean koon löytämisessä. Jos mallit eivät istu täydellisesti, niitä ommellaan istuvammaksi liikkeessä ilmaiseksi.

Kuvia: www.weekday.com/press. Käyttäjänimi: weekday, Salasana: today

Liity meihin Facebookissa: www.facebook.com/weekday. Instagram: weekday_stores