Eckerö Linen kesä on täynnä tekemistä lapsille

Kotimainen laivayhtiö Eckerö Line tarjoaa lapsiperheille rutkasti kivaa tekemistä aluksellaan m/s Finlandialla koko kesän ajan. Hauskuus ei lopu laivalle, sillä myös Tallinna on oiva koko perheen retkikohde monipuolisine hotelleineen ja kesätapahtumineen. Tallinnasta on myös kätevät jatkoyhteydet muualle kesäiseen Viroon.

Kesä on vilkasta aikaa Eckerö Linen m/s Finlandialla, kun erityisesti lapsiperheet suuntaavat nauttimaan kesäisestä Virosta. Maa tarjoaa kesälomalaisille vain muutaman tunnin matkustuksen päässä niin kaupunkiloman suosittuja aktiviteetteja kuin rantatunnelmaa Pärnun pitkillä hiekkarannoilla. Kesän risteily- ja reittimatkojen ennakkovaraaja saa jopa 30 % alennuksen aina 11.6. saakka.

Eckerö Linen m/s Finlandialla otetaan kesäaikaan huomioon erityisesti matkustavat perheet. Bar Nosturiin on luotu kesän ajaksi lasten oma mocktail-lista, ja Cafeteria Satama tarjoaa lasten hampurilaisaterioita. Myös Buffet Eckeröön katetaan 8.6. alkaen lastenpöytä. Laivan ravintoloista löytyy myös runsaasti gluteenittomia, laktoosittomia ja kasvisvaihtoehtoja koko perheelle. Lapsille voi hankkia lisäksi oman limurannekkeen, jota näyttämällä mistä tahansa laivan baarista saa mehua tai limonadia.

Bar Pajan Game Cafessa on koulujen loma-aikana pelilaitteita, ja 19. kesäkuuta avataan leikkihuone, jossa on jatkuvasti paikalla lasten leikittäjiä. Juhannusviikolta alkaen leikkihuoneessa on myös joka päivä taikurin esityksiä. Lisäksi lasten puuhakirjoja löytyy Buffet Eckerössä ruokaileville tai Cafeteria Satamasta lasten aterian ostajille.

”Lapsiperheet ovat merkittävä asiakasryhmä m/s Finlandian kesäsesongissa, joten olemme huomioineet kaiken ikäiset kesän ohjelmatarjonnassa. Luvassa on jälleen vilkas ja viihtyisä risteilykesä, ja toivotammekin kaikki lapsiperheet lämpimästi tervetulleeksi merimatkalle suomalaiselle m/s Finlandialle”, kertoo risteilyisäntä Simopekka Silventola.

Kesäinen Tallinna ihastuttaa

Perillä Tallinnassa perheelliset viihtyvät esimerkiksi Tallinn Zoossa ja TV-tornissa. Ihastuttavan Kadriorgin puiston keskeltä löytyy huvipuisto ja aidattuja leikkialueita. Aurinkoisena päivänä voi suunnata suositulle Piritan rannalle.

Myös virolaiset ravintolat ja hotellit ovat tunnettuja lapsiystävällisyydestään. Virosta löytyy muun muassa useita laadukkaita spa-hotelleja, joihin Eckerö Linelta löytyy edullisia tarjouspaketteja. Legendaarinen Viru-hotelli Tallinnan ytimessä tarjoaa perheen pienimmille hyvät oltavat: hauska leikkihuone ja perhehuoneiden minikokoiset kiipeilyseinät takaavat, ettei aika käy pitkäksi.

Niin lapsia kuin aikuisia kiinnostanee myös Viru-hotellin 11 Suomi100-teemahuonetta. Hotellin 18. kerrokseen sisustetut teemahuoneet heijastavat Suomen ja Viron läheisiä suhteita ja kertovat kiehtovia, maita yhdistäviä tarinoita kulttuurin, diplomatian, luonnon, maantieteen, matkailun, urheilun ja viihteen saralta. Huoneiden teemoina ovat muun muassa virolaissyntyiset jääkiekkoleijonat Siim Liivik ja Leo Komarov, Virossa tuotteensa ompeluttava suomalainen hattuyhtiö Costo, arkkitehti Eliel Saarisen näkemys Tallinnasta, Suomen parhaat luontokuvat, suomalaiset designklassikot ja syksyllä ensi-iltansa Tallinnassa saava Tom of Finland -elokuva.

Tutustu Eckerö Linen hotellimatkoihin täällä: https://www.eckeroline.fi/fi/Hotellimatkat/

Tutustu m/s Finlandian aikatauluihin ja hintoihin täällä: http://bit.ly/1ssmHZ5

Ida Toikka-Everi
Myynti- ja markkinointijohtaja