Eläinklinikka Apex uusin Animagi-ketjun vahvistus

Suomen suurin eläinlääkäriasemaketju Animagi kasvaa pääkaupunkiseudulla. Malmin Eläinklinikka Apex, yksi Suomen suurimmista eläinlääkäriasemista, on liittynyt osaksi Animagia. Ketju etenee vahvan kasvustrategiansa mukaisesti ja on nyt saavuttanut 23 miljoonan euron liikevaihdon.

Malmin Eläinklinikka Apex on yksi Suomen suurimmista eläinlääkäriasemista. Täyden palvelun pieneläinklinikka on tarjonnut asiakkailleen yli 20 vuoden ajan laaja-alaisesti korkeatasoisia eläinlääkäripalveluita useilta erikoisaloilta. Apexissa on Suomen huippuosaamista muun muassa silmäsairauksiin, ortopediaan sekä suun ja hampaiden sairauksiin liittyen. Animagiin liittymisen jälkeen Apexin tutut osaajat hoitavat asiakkaitaan edelleen osoitteessa Kirkonkyläntie 15, Helsinki.

- Apex on valtakunnallisesti tunnettu erityisosaamisestaan ja sillä on tyytyväisiä asiakkaita ympäri Suomea. Animagissa olemme enemmän kuin tyytyväisiä, että saimme Apexin osaajat tiimiimme. Animagi on edennyt strategiansa mukaisesti ja se on osoittautunut toimivaksi tavaksi. Suomalaiset eläinlääkäriyrittäjät ovat kaivanneet tuekseen lääketieteelliseen osaamiseen ja asiakaspalveluun panostavaa ketjua, Animagin hallituksen puheenjohtaja Martti Kiuru kertoo.

Animagi on kasvanut alkuvuoden 2013 aikana reippaasti ja ketjun liikevaihto ylittää nyt 23 miljoonaa euroa. Keskustelut uusien, ketjuun liittyvien klinikoiden kanssa ovat koko ajan käynnissä. Tavoitteena on, että loppuvuodesta Animagi-ketjussa on mukana yli 30 klinikkaa.

Animagi aloitti toimintansa marraskuussa 2012. Ketjusta tuli heti perustamisensa alkumetreillä Suomen suurin alan toimija. Täysin kotimaisen konsernin tarkoituksena on laajentaa eläinlääkintäalan palveluvalikoimaa ja tarjota asiakkaille yhä asiantuntevampaa lääketieteellistä osaamista yhdistettynä lämminhenkiseen asiakaspalveluun.

Viime viikolla Animagi-ketjuun liittyi myös Pieneläinklinikka Hammas ja Koira Naantalista.

Martti Kiuru, Animagin hallituksen puheenjohtaja, +358 40 581 1545,
martti.kiuru@jenio.fi

Animagi on Suomen suurin eläinlääkintäpalveluita tuottava ketju, jolla on tällä hetkellä 22 klinikkaa 14 paikkakunnalla. Konsernin liikevaihto on 23 miljoonaa euroa. Konsernissa työskentelee tällä hetkellä noin 250 henkilöä, joista noin 110 on eläinlääkäreitä. Animagi perustettiin vuonna 2012. Konsernin tarkoituksena on laajentaa eläinlääkintäalan palveluvalikoimaa ja tarjota asiakkaille yhä asiantuntevampaa lääketieteellistä osaamista yhdistettynä lämminhenkiseen asiakaspalveluun.